آرتور امپراطور ، بنیانگذار خدمات مهم کشتی ، در سن 95 سالگی درگذشت


آرتور ای. ایمپراتور پدر ، یک کارآفرین بلوف که تعداد زیادی کامیون را به یک عملیات مشکوک در کشتی تبدیل کرد که به یک حلقه مهم در شبکه حمل و نقل نیویورک تبدیل شد ، چهارشنبه در منهتن درگذشت. او 95 ساله بود.

پسر وی که فرزندخوانده اش آرماند پوهان بود ، گفته بود که آقای ایمپتورور از نارسایی پیشرونده کلیه رنج برده بود ، مرگ او در بیمارستان کوه سینا را تأیید کرد.

آقای ایمپراتور از طریق مسائل حقوقی و مالی و اختلافات با مقامات دولتی ، خدمات کشتی ، نیویورک واتر وی را مدیریت می کند. اما هنگامی که قایق هایش در 11 سپتامبر 2001 به کمک آمدند و هشت سال بعد ، هنگامی که یک هواپیمای تجاری به رودخانه هادسون سقوط کرد ، از لحظات شکوه لذت برد.

آقای ایمپراتور ، که تحصیلات رسمی او را در دبیرستان به پایان رساند ، سرمایه دار کشتی محسوب نمی شد. آقای پوهان گفت ، او این سرویس را به عنوان “رهبر ضرر” برای ارتقا the دو مایل مالکیت صنعتی در ساحل که از سمت هادسون نیوجرسی به دست آورد ، راه اندازی کرد.

این سرزمین که بیشتر آن در شهر ویهاوکن بود متعلق به راه آهن پن پن بود. آقای Imperatore در سال 1981 آن را به قیمت 7.75 میلیون دلار با رویای تبدیل آن به مینی شهری در “سنت یونانی-رومی” به نام بندر امپریال خریداری كرد.

اما آقای ایمپتورور در مورد تجارت املاک و مستغلات بسیار کمتر از حمل و نقل اطلاعات داشت. پس از اینکه به سازندگان مستقر اجازه ساخت این ساختمان را داد ، یک جامعه مسکونی کمتر چشم نواز شکل گرفت.

آقای ایمپتورور در تجارت بار ثروت کسب کرده بود. شرکتی که او در سال 1947 با چهار از هفت برادرش تأسیس کرد ، APA Transport Corporation ، به یکی از سودآورترین شرکت های حمل و نقل کامیون در این کشور تبدیل شده است.

بی قرار و بی تاب ، انواع تلاش ها را در نظر می گیرد و چندین مورد را درگیر می کند. ایده او از یک پارک تفریحی در ساحل م flyثر نبود. اما ایده او برای انتقال یک تیم هاکی حرفه ای به نیوجرسی این کار را انجام داد – فقط بدون او.

آقای Imperatore در اواخر دهه 1970 با هدف انتقال تیم به میادین ساخته شده در نیوجرسی میدوز ، کلارادو راکیز را از لیگ ملی هاکی خریداری کرد. در سال 1982 ، راکی ​​ها به شیاطین نیوجرسی تغییر نام دادند و بازی در آرنا جدید Brendan Byrne Arena در Meadowlands را آغاز کردند. اما آقای ایمپتورور تا آن زمان تیم را فروخته بود.

آقای پوهان گفت: “پدر من هرگز با شغلی که دوست نداشته باشد ملاقات نکرده است.” وی مانند یک حفار طلا چاه های بسیار خشک حفر کرده و گهگاهی به ناودانی برخورد می کند. “

تعداد کمی از مردم فکر می کردند که آقای Imperatore در صنعت کشتی برنده خواهد شد. برخی از آنها به عنوان “حماقت آرتور” تمسخر کردند.

اما او جلو را شخم می زند و مانند یک ترمینال موقت در کشتی قدیمی و عمیق حاشیه رودخانه پهلو می گیرد. در آنجا مسافران برای عبور سریع از اسکله ای که در میدتاون منهتن خریده بود ، سوار قایق های کوچکتر می شدند.

ریچارد ترنر ، شهردار دیرینه ویهوکن گفت: وی بخش عمده توسعه را به شرکتهای املاک و مستغلات واگذار کرده است. آقای ترنر تخمین زد که ارزش املاكی كه روزگاری آقای ایمپتورور در اختیار داشت ، همراه با تمام ساختمان های بلند مرتبه ، خانه ها و مغازه های بسته بندی شده در آن ، به راحتی از 1 میلیارد دلار فراتر رفت.

آبراه نیویورک به تدریج مسیرهای مختلفی را از اسکله های مختلف در سواحل نیوجرسی به منهتن سفلی اضافه می کند. قبل از اینکه بیماری همه گیر ویروس کرونا به شدت سفر به محل کار خود را کاهش دهد ، ناوگان آن روزانه بیش از 30،000 مسافر را جابجا می کرد.

دو سال پیش ، آبراه نیویورک مخالفت عمومی در همسایگی هوبوکن را علیه طرح آن برای انتقال مکان نگهداری قایق خود در حدود یک مایل پایین دست ، برانگیخت. علیرغم لابی شدید شرکت از فرماندار فیلیپ دی مورفی و تهدیدها مبنی بر اینکه سرویس بدون حرکت نمی تواند دوام بیاورد ، هوبوکن از این پیشنهاد جلوگیری کرد.

آقای ترنر گفت: “او یک مذاکره کننده بسیار سخت و مداوم بود.” “او بازیکن پوکر نبود. اگر از آن عبور کردید ، می دانستید. “

برخی از بهترین ساعتهای این شرکت پس از حمله تروریستی به مرکز تجارت جهانی بود که باعث تخریب ایستگاه راه آهن PATH در زیر مجموعه شد. از امروز صبح تا تاریکی شدید ، کشتی ها هزاران زخمی را از ویرانه ها دور کردند.

این شرکت برای ادامه جایگزینی برای قطارهای غیرفعال ، قراردادهای اضطراری دریافت کرد. اما دادستان های فدرال حکم دادند که آبراه نیویورک هزینه های خود را افزایش داده و این سرویس اضافی را بیش از حد ارزیابی کرده است. در سال 2006 ، این شرکت با پرداخت 1.2 میلیون دلار برای تسویه هزینه ها موافقت کرد.

هنگامی که یک هواپیمای US Airways در ژانویه 2009 با 155 سرنشین در هادسون فرود آمد ، کشتی های نیویورک واتر وی برای نجات مسافرانی که هواپیمای غرق شده را تخلیه کردند ، عبور کردند.

آرتور ادوارد امپراطور در 8 ژوئیه 1925 در غرب نیویورک ، نیوجرسی متولد شد. او نهمین فرزند از 10 فرزند امپراطور یوجین ، بقال و همسرش ترزا است. وی از دبیرستان مموریال در غرب نیویورک فارغ التحصیل شد و در جنگ جهانی دوم در سپاه هوایی ارتش خدمت کرد.

علاوه بر آقای پوهان ، از بازماندگان وی می توان به همسرش ، دکتر می-لینگ ی-امپراطور اشاره کرد. پسر ، آرتور جونیور ؛ دختر ، امپراطور هند؛ و هشت نوه.

آقای Imperatore به طور موقت کنترل نیمی از خدمات نیویورک واتر وی را در سال 2005 هنگامی که شرکت ورشکست شد ، کنترل کرد. وی با ویلیام واچتل ، وکیل منهتن ، که تجربه ای در تجارت کشتی ندارد ، معامله کرد.

آقای واچتل به وضوح از روزی یادآوری می کند که آقای امپراطور او را سوار یک “اتومبیل واقعاً قدیمی شهر لینکلن” کرد و در راه مذاکرات پنج ساعته در خانه آقای امپراطور در زابر توقف نان و قفل متوقف شد. وی گفت که آقای ایمپراتور با کمی صحبت کردن به زبان ییدیش سرگرم شد.

در سالهای قبل از فروش سهم خود از تجارت ، آقای واچتل گفت كه او آمده است كه آقای امپراطور را به عنوان یك دوست و مربی نزدیک قلمداد می كند. آقای واچتل گفت: “بسیاری از مردم احساس می كردند كه او شكنجه گر است.”


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>