آزمایش مرزی پس از Brexit منجر به ایجاد ترافیک 5 مایلی در جنوب انگلیس می شود


لندن – در مارس سال گذشته ، نمایندگان گمرک فرانسه بر هرج و مرج تأکید کردند که خروج از اتحادیه اروپا احتمالاً منجر به رانندگان و کارگران در بنادر ، ایستگاه ها و تونلی می شود که انگلیس و فرانسه را به هم متصل می کند.

برای نشان دادن این موضوع ، ماموران وقت گذاشتند تا هویت رانندگان و وسایل نقلیه ای را كه از انگلیس به فرانسه سفر می كردند تأیید كنند – اقدامی كه در زمان عضویت این كشور در اجبار اجباری نبود – و منجر به مسافت طولانی كامیون و ماشین شد. در مرز. هنوز مقامات فرانسوی لحن اطمینان بخشی را صادر کرده و گفته اند که زمان زیادی برای یافتن راه حل وجود دارد ، زیرا انتظار می رود انگلیس تا پایان سال 2020 در بازار واحد اتحادیه و گمرک بلوک باقی بماند.

با گذشت بیش از 18 ماه و کمی بیشتر از یک ماه قبل از پایان مهلت معامله تجاری بین انگلیس و اتحادیه اروپا پس از انگلستان ، رانندگان کامیون روز سه شنبه بار دیگر شاهد آنچه پس از 31 دسامبر در انتظار آنها بود ، شدند.

یک تمرین لباس دیگر ، این بار توسط پلیس مرزی فرانسه پس از Brexit ، آزمایش روش های مهاجرت ، منجر به ایجاد ترافیک پنج مایلی در کنت ، جنوب انگلیس ، در ورودی یوروتونل شد که کشور را به فرانسه متصل می کند.

در حالی که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای رسیدن به یک معامله تجاری در آخرین مراحل مذاکرات با اتحادیه اروپا تحت فشار فزاینده ای است ، مقامات دو طرف کانال انگلیس هشدار داده اند که عبور وی از 1 ژانویه کندتر خواهد بود. در طرف تونل و بنادر ، و پلیس انگلیس این کار را در سمت فرانسوی انجام می دهد.)

به گفته مقامات فرانسوی و سخنگوی گتلینک ، تونل ، پلیس مرزی فرانسه اسناد کامیون های عبوری از انگلیس به فرانسه را برای مدت 9 ساعت بررسی کرد ، این امر روز سه شنبه مشهود بود. این امر منجر به انباشت ترافیک تا اواخر بعد از ظهر شد.

جان کیف ، سخنگوی Getlink گفت ، هدف انجام “آزمایش استرس” از روندهای مهاجرت جدیدی بود که ممکن است در صورت عدم توافق Brexit در اول ژانویه مورد نیاز باشد.

آقای کیف گفت: “اگر هیچ توافقی انجام نشود و انگلیس بدون عضویت در اتحادیه اروپا به یک کشور سوم کامل تبدیل شود ، بنابراین می توانید انتظار کنترل کامل گذرنامه ، یک پرسشنامه برای هر مسافر و س questionsالاتی در مورد مقصد ، مدت اقامت و اثبات وجوه خود را داشته باشید.” “هر گونه س classicال کلاسیک از شخص ثالث هنگامی که گذر از آن برای شما آسان نیست”.

مقامات منطقه ای در شمال فرانسه گفتند كه “این تمرین كامل” به منظور یافتن چگونگی جلوگیری از ایجاد ترافیك در اول ژانویه انجام شده است و آقای كیف گفت كه ازدحام تا حدی به دلیل باز بودن فقط دو خط از چهار خط بوده است. .

آقای جانسون بارها و بارها گفته است که انگلیس بدون معامله تجاری آماده Brexit است و اتحادیه اروپا گفته است که بدون توجه به نتیجه مذاکرات ، تغییر مرزها اجتناب ناپذیر است.

برای رانندگان کامیون ، این به معنی مهر زدن گذرنامه ها ، گرفتن مجوزهای جدید برای دسترسی به هر دو بازار و ارائه اطلاعات اضافی مانند مقصد و مدت اقامت است. آنها همچنین باید بازرسی های اضافی از محصولات را انجام دهند و ممکن است مجبور به پرداخت عوارض گمرکی در هر دو جهت باشند.

رویه های پیش بینی شده اتحادیه ها و کارمندان کنت را نگران کرده است ، زیرا آنها نگرانند که این عقب ماندگی منجر به اختلالات جدی در ترافیک شود.

آنها همچنین هشدار دادند كه كنت می تواند “توالت انگلیس” شود زیرا رانندگان و هزاران كامیون منتظر عبور از كانال هستند. در پاسخ ، مقامات انگلیس قول دادند بزرگراه های منطقه را به توالت های قابل حمل مجهز کنند.

اتحادیه اروپا بزرگترین شریک تجاری انگلیس است که طبق ارقام رسمی 43٪ از صادرات سال گذشته و 52٪ از واردات را به خود اختصاص داده است. دولت آقای جانسون متعهد شده است كه بیش از 700 میلیون پوند ، حدود 935 میلیون دلار ، در زیرساخت های مرزی ، مشاغل و فن آوری هزینه كند و مقامات انگلیس و فرانسه قول داده اند كه نقاط عبور برای زمان پس از بركزیت آماده خواهند بود. .

ماه گذشته مقامات دولت به نمایندگان مجلس گفتند ، دهها هزار شرکت انگلیسی از ماه اکتبر آماده Brexit نشده اند ، بیش از یک سوم انتظار تمدید انتقال را دارند.

مایکل گوو ، وزیر مسئول مذاکرات Brexit ، در نامه ای به شرکت های حمل و نقل نوشت: “بزرگترین علت احتمالی اختلال ، بازرگانانی هستند که آماده کنترل کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اول ژانویه 2021 نیستند.” ، که در ماه سپتامبر توسط رسانه های انگلیس گزارش شد.

این نامه نمایندگان رهبران اتحادیه و رهبران صنعت را خشمگین کرد ، آنها گفتند که جزئیات کمی از آموزش مورد نیاز برای انطباق با قوانین جدید دریافت کرده اند.

ریچارد برنت ، مدیر اجرایی انجمن حمل و نقل جاده ای ، ماه گذشته گفت که آمادگی یا عدم توافق برای شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل بسیار حیاتی است.

وی گفت: “پیام روشن است”: اگر اسناد صحیح نباشد ، کالا عبور نمی کند.


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>