آیا ذهنیت مبتدی می تواند یک تجارت کوچک را نجات دهد؟


در اوایل فوریه ، همه چیز برای Practice San Francisco ، مرکزی که روان درمانی فردی و کلاسهایی برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد و بهزیستی جسمی و روانی را ارائه می دهند ، خوب به نظر می رسید. این تجارت آنقدر خوب بود که صاحب آن ، نینا قیصر ، روانشناس ، به تازگی بازسازی شده و به فضای بزرگتری منتقل شده تا درآمد خود را دو برابر کند.

سپس همه گیری ویروس کرونا رخ داد. در اوایل ماه مارس ، خانم قیصر تمام کلاس ها و خدمات مشاوره خود را به صورت آنلاین منتقل کرد. با این وجود ، خستگی ویدئو خیلی سریع به وجود آمد. وی گفت: “پس از چند هفته ، شاهد کاهش چشمگیر حضور در تمام برنامه های خود ، حتی روان درمانی بودیم.” بدین ترتیب دوره “چرخش و عیب یابی بی پایان” آغاز شد.

مانند بسیاری از مشاغل کوچک دیگر ، فعالیت سه ساله در سانفرانسیسکو اساساً با استفاده از استراتژی مشابه رویکرد “شکست سریع” که در فرهنگ راه اندازی کاملاً شناخته شده است ، مجدداً به یک شرکت نوپا تبدیل شده است: از جنبه های تجاری است و اگر کار کند ، می چسبد ، اما اگر شکست بخورد ، داده ها جمع آوری می شوند و چیز دیگری امتحان می شود.

خانم قیصر گفت: “خیلی به صندلی شلوارتان پرواز کرد.” “ما می بینیم که چه چیزی کار نمی کند ، جایی که با آن روبرو هستیم و آن را به درستی اصلاح می کنیم. این یک روند تکراری و مداوم است. “

طبق گفته دفتر ملی تحقیقات اقتصادی ، این روند برای مشاغل کوچک بسیار مهم است ، که تعداد آنها بین فوریه و آوریل 22 درصد – 3.3 میلیون نفر کاهش یافته است.

با تمرینات از راه دور در سانفرانسیسکو ، خانم قیصر با یک استودیوی محلی یوگا برای ارائه برنامه نویسی مشترک ، افزایش دید و درآمد کسب و کار همکاری کرد. چندین ماه کار کرد و سپس مشکل ساز شد. وی گفت: “به نظر می رسد دشوارتر از آن است که انتظار داشتم ترکیب دو جامعه با انتظارات متفاوت باشد” رویکرد سریع را وارد کنید: همکاری مکث و پیکربندی مجدد است.

سپس خانم قیصر تصمیم گرفت مدل کلاس خود را از سقوط به سریال تغییر دهد و گروهی از دانشجویان را برای یک مجموعه کامل کنار هم نگه دارد. وی گفت: “این باعث ایجاد روابط در کلاس می شود.” “ما اکنون عمداً بر روی ایجاد جامعه تمرکز کرده ایم.” شرکت کنندگان از یک یا دو نفر در یک کلاس بین 8 تا 15 سال حضور داشتند. و با روشن شدن اینکه همه گیری کوتاه نخواهد بود ، تقاضا برای روان درمانی از راه دور افزایش می یابد. با وجود چالش های همه گیری ، خانم قیصر پیش بینی می کند که درآمد در سال 2020 50 درصد افزایش یابد.

Greater Knead ، یک شرکت چوب چوب بدون گلوتن و آلرژی زا در بنسالام ، پنسیلوانیا ، نیز برای سال خوبی در سال 2020 آماده شد. این شرکت هشت ساله چوب چوب ، که در مغازه های شیرینی فروشی و سوپرمارکت ها فروش می کند ، سرانجام چیزی کمتر از 1 میلیون دلار سود کسب کرد. درآمد. مالک میشل کارفانیو گفت ، فروش در ماه فوریه 20 درصد افزایش یافت و تجارت در بهترین سال خود قرار دارد.

اما در اوایل ماه مارس ، با بسته شدن فروشگاه ها و ماندن مشتریان در خانه ، فروش به شدت کاهش یافت. در حال خالی شدن قوطی های Greater Knead از سوپرمارکت ها ، و آنها مرتب سازی مجدد نکردند ، در عوض بر روی ذخیره سازی مواردی مانند کاغذ توالت و لوازم تمیز کردن تمرکز کردند. تا ماه مه ، درآمد 60 درصد کاهش یافته بود. اما یک نقطه روشن کوچک ، فروش آنلاین بود که به آرامی در حال افزایش بود. خانم کارفائو تصمیم گرفت تا از این مزیت استفاده کند و در تبلیغات در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کند ، کاری که قبلاً برای هدایت بازدید به وب سایت خود انجام نداده بود. حالا که مردم در خانه بودند ، آنها به دنبال آنلاین قوطی های Big Knead بودند و او می خواست مطمئن شود که آنها می توانند آنها را پیدا کنند.

وی گفت: “قبل از اینکه مردم همه گیر از طریق دهان به دهان در مورد ما اطلاعات کسب کنند ، علائم و تظاهرات را در فروشگاه ها ذخیره کنید.” همه چیز از بین رفته بود.

اندکی بعد ، خانم کارفائو تصمیم گرفت با یک مرکز اجرای ساحل غربی کار کند ، جایی که به او امکان حمل و نقل در سراسر کشور را می داد ، چیزی که قبلاً به دلیل هزینه بالای تحویل چمدان های یخ زده فکر نمی کرد. این یک حرکت هوشمندانه بود: تا سپتامبر ، فروش آنلاین 250 درصد افزایش یافته بود. خانم کارفائو گفت: “ما اکنون این موضوع را فرصتی برای تماس مستقیم با مشتریان می دانیم.”

وی پاییز امسال جابجایی برنامه ریزی شده را به تأسیسات بزرگتر رها کرد و در عوض تصمیم گرفت برای افزایش کارایی ، طرح فیزیکی فضای تولید خود را تغییر دهد. همچنین با خرید یک دستگاه شیرینی پیشرفته و همچنین دستگاه بسته بندی که خلا vac ها را با خلا se مهر و موم می کند ، در اتوماسیون سرمایه گذاری می کند و دیگر نیازی به انجماد آنها برای تحویل ندارد. خانم کارفانو پیش بینی کرده است که درآمد سال 2020 حدود 5 درصد بیشتر از سال گذشته باشد. این 20 تا 30 درصدی که انتظار داشت این نبود ، اما تغییراتی که او ایجاد کرده است – و ادامه خواهد داد – از راه هایی که انتظار نداشت به او کمک کرده اند.

وی گفت: “ما اکنون بسیار کارآمدتر هستیم.” “و از آنجا که ما مشتریانی داریم که مستقیماً از ما خرید می کنند ، عرضه یک محصول جدید قیمت بسیار پایین تری است. ما در حال جستجوی موارد دیگری هستیم که می توانیم بفروشیم ، احتمالاً طیف وسیعی از کالاهای پخته شده بدون گلوتن. “

آنتونی کاسالنا ، بنیانگذار و مدیرعامل Squarespace ، یک وب سایت و شرکت میزبان با بیش از 2.5 میلیون مشتری ، که بیشتر آنها مشاغل کوچک هستند ، تمایل فزاینده ای را در بین این شرکت ها برای آزمایش استراتژی های جدید ، از جمله ترویج بیشتر مشاهده می کند. ارتباط مستقیم آنلاین با مشتریان خود. وی گفت: “شرکت هایی که وب سایت های جدیدی را در سیستم عامل ما ایجاد می کنند و کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل از همه زمان بالاتر هستند.” “و فروش تجارت الکترونیکی در سیستم عامل ما دو برابر شده است.”

قبل از همه گیری ، Snapbar مستقر در سیاتل ، که ایستگاه های شخصی سازی سلفی و غرفه های عکس رویداد را راه اندازی می کرد ، شرکتی بود که از طریق تلفن و شخصاً تجارت می کرد. کارمندان آن در پنج شهر “غرفه های عکس لوکس” را برای رویدادهایی مانند عروسی و مهمانی های مراسم خیریه احداث می کنند. اسنپ ​​بار همچنین “غرفه های سلفی” – غرفه های تنظیم آسان عکس که از چراغ های LED و iPad استفاده می کنند – را برای استفاده در مسابقات ورزشی و شرکتی تحویل داده است. در اوایل سال 2020 ، این شرکت هشت ساله در مسیر رسیدن به بیش از دو برابر درآمد خود برای سال 2019 بود که 3.2 میلیون دلار بود.

اما در اواسط ماه مارس ، Snapbar کل تجارت خود را از دست داده بود و کار از راه دور گزینه ای نبود. در شب بی خوابی وحشتناک ، سام ایتزن ، بنیانگذار و مدیر عامل آن ، 50 ایده برای “چرخش ، تغییر ، سازگاری و کشف مجدد” ارائه داد. سرانجام ، او و برادرش و بنیانگذارش جو آیتزن در Keep Your City Smiling مستقر شدند ، یک سایت مستقیم برای مصرف کنندگان که جعبه های هدیه پر از اقلام یک تجارت کوچک محلی در یک شهر خاص را می فروشد. سام آیتزن گفت: “ما اسنپ بار را دوباره برند یا تعطیل نکردیم ، بلکه فقط چیز جدیدی ساختیم.”

در سه ماه اول ، Keep Your City Smiling 500،000 دلار درآمد کسب کرد که 50 تا 60 درصد آن به مشاغل کوچکی برمی گردد که محصولات آنها در هر جعبه موجود است. اما با ادامه بیماری همه گیر ، سفارشات کاهش یافت و آقای ایزن دوباره تمرکز خود را تغییر داد ، این بار از مصرف کننده به هدایای شرکتی. این امر باعث می شود شهر خود را خندان نگه دارید اما همچنان درآمد کافی برای پشتیبانی از اسنپ بار ایجاد نکرد.

در این مدت ، مدیر مهندسی اسنپبار سخت کار کرد تا محصولی را تولید کند که به گفته وی می تواند باعث نجات شرکت شود: یک غرفه عکس مجازی. سام آیتزن گفت: “بیشتر رویدادهای مجازی سازمانی احساس سخنرانی یا وبینار می کنند.” “ما در حال ایجاد یک غرفه عکس شخصی و مارک دار هستیم که در یک پیوند در وب سایت رویداد زندگی می کند. بنابراین یک شرکت کننده هنوز اطلاعات را مصرف می کند ، اما می تواند با گرفتن عکس سلفی از این رویداد و ارسال آن در اینستاگرام ، به روش دیگری درگیر شود. “

این پشتیبانی Snapbar را به یک شرکت فناوری تبدیل کرده است. غرفه عکس مجازی در حال حاضر سریعترین محصول در حال رشد است. و انتظار می رود درآمد – پس از نزدیک به غرق شدن شرکت – در سال جاری به 2 میلیون دلار برسد.

سام آیتزن گفت: “من و برادرم واقعاً با این مسئله بزرگ دست و پنجه نرم کردیم.” “پس از هشت سال چنین سخت کوشی ، بهتر است همه پس اندازهای خود را پس دهیم؟” یا اینکه ضررهایمان را کم می کنیم و تیم را رها می کنیم؟ اما ما واقعاً افرادی را که با آنها کار می کنیم دوست داریم. و به همین دلیل ما در آن ماندیم. “


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>