آیا Supreme می تواند در حین شرکتی خنک بماند؟

[ad_1]

یک بار ، درست زمانی که یک مارک تجاری زیرزمینی به نام Supreme شروع به ورود به بازار انبوه کرد ، یک نویسنده معروف سبک ، درخواست خود از نیویورک تایمز را “شرکتی که از فروش کامل خودداری می کند” توصیف کرد.

راز پنهان بچه های اسکیت و علاقه مندان به لباس های خیابانی در همه جا ، او به خاطر فضای داخلی اش با باربارا کروگر ، یک آرم قرمز و سفید تابلوی تبریک ، توانایی اش در سنتز انواع ارجاعات فرهنگی در کاپوت و افت چشمگیر محصولات تصادفی مشهور بود.

این سال 2012 بود. در سال 2014 ، این شرکت اولین سرمایه گذاری خصوصی خود را از Goode Partners پذیرفت. در سال 2017 ، او 50 درصد دیگر به کارلایل گروپ ، PE Megalith فروخت.

و این هفته اعلام کرد که VF Corporation که صاحب 19 مارک از جمله تیمبرلند ، ونس و North Face است و درآمد 10.5 میلیارد دلاری آن را در سال 2020 گزارش کرده است ، همه چیز را خریداری کرده است. ارزش این معامله Supreme بیش از 2.1 میلیارد دلار بود و سفر خود را از Indie Mila تا قلب رستوران به پایان رساند.

فروش تمام شد؟

این توافق نامه که بعنوان یک پیروزی برای VF ارزیابی شده است ، سهام آن 12.5٪ افزایش یافت ، همچنین نشانه ای از افزایش وضعیت بازار لباس خیابانی است که اکنون توسط وال استریت رسما شناخته شده است.

معنای دقیق آن برای سوپریم (غیر از پول) داستان پیچیده تری است ، هرچند پول در همه گیر را نمی توان دست کم گرفت.

سرانجام ، جیمز جبیا ، بنیانگذار Supreme نیز به تایمز گفت که این نام تجاری “برای زنده ماندن باید سرد باشد”. و نتایج عالی و فصلی در واقع با هم مخلوط نیستند.

VF گفت که این برند را تنها می گذارد. رهبری ، از جمله آقای جبیا ، در راس امور باقی خواهند ماند. دفتر مرکزی آن در نیویورک باقی خواهد ماند.

و مطمئناً ، VF با مارک های لباس خارجی / لباس کار خود که از پوسته به حالت خنک درآمده است ، نتایج خوبی دارد. همانند تیمبرلند و دیکی ، مدیریت VF گفت که به سادگی می خواهد از رشد آینده Supreme حمایت کند. و وقتی نوبت به رشد رسید ، این همه پتانسیل وجود داشت! فقط 12 فروشگاه ، به علاوه یک سایت تجارت الکترونیکی بسیار سالم.

اما مسئله در آن نهفته است.

“مالکیت Supreme به جای اینکه یک محصول وب باقی بماند ، توزیع گسترده را انتخاب کرده است” وب اسمیت، بنیانگذار 2PM ، یک خبرنامه برای رسانه ها و تجارت ، یک توییت (محصول Veblen محصولی است که به دلخواه افزایش می یابد ، حتی وقتی قیمت افزایش می یابد ، با توجه به هاله ای از انحصار آن).

از این گذشته ، در میان چیزهای دیگر ، متعالی بر اساس اصل کمبود بنا شده است. این همان چیزی است که همکارانش را دیوانه می کند. همین امر باعث شده است که آنها ساعت ها در صف (یا حتی اردوگاه) بایستند تا تعداد محدودی از هودها یا اسکیت بورد یا آجرهای مارک دار دیمین هرست را بدست آورند. این ارزش فروش مجدد موارد فوق را به روشهای گاه شگفت انگیزی افزایش داد (با قیمت بالای آن ، قیمت آجر 1000 دلار در eBay). اتاق گفتگوی خصوصی و موضوعاتی را در Reddit ایجاد کرد ، جایی که Supreme-ites اطلاعاتی را درباره آنچه در آینده می آمد به اشتراک می گذاشت. و چرا یک مجموعه کامل از 248 عرشه اسکیت برتر در سال 2019 با قیمت 800000 دلار در Sotheby’s فروخته شد.

این بخشی از خاصیت ویژه عالی در جهانی است که حتی منحصر به فردترین مارک های لوکس دارای صدها فروشگاه بودند و اکثر مدیران عامل ، در مورد اندازه بزرگ بودن آنها ، فقط پیشنهاد می کنند “وقتی آن را می بینم می فهمم”. (و آنها هنوز او را ندیده بودند.) این بخشی از چیزی است که عالیقدر را به این شریک زندگی بسیار پسندیده تبدیل کرد. در بازی دوست یابی ، به سختی می شد همه چیز را به دست آورد.

این همچنین همان چیزی است که به Supreme امکان می دهد تا با قرار دادن هر دو محصول به عنوان یک فرامون تفسیرآمیز در مورد فرهنگ مصرف برای نسلی که می خواست این ویژگی ها را رد کند در حالی که از این فرهنگ برای خودش استفاده می کند ، به عمل متعادل کننده ظریف خود بپردازد. اهداف

شاید دیگر نه خیلی زیاد. اگرچه این مارک زمانی “مرکز لباس های خیابانی در مرکز” نامیده می شد ، اما شایان ذکر است که شانل هنوز مستقل است. اکنون عالی دیگر وجود ندارد.

آقای جبیا در بیانیه ای گفت که این معامله به این برند امکان می دهد فرهنگ و رویکرد خود را حفظ کند ، اما تنها مورد وال استریت رشد است. یا از طریق محصولات بیشتر یا فروشگاه های بیشتر. همانطور که در عنوان خبری Footwear News عنوان شده است: “تحلیلگران: VF ، ازدواج عالی بزرگتر از حد انتظار است.

با این حال ، در جایی که افراد مالی فوق الذکر با علائم دلار اشتباه گرفته می شوند ، طرفداران می توانند کاهش ارزش را مشاهده کنند. و این راهی برای تضعیف رمز و راز دارد.

شاید این فقط پایان یک سفر اجتناب ناپذیر باشد که برای همه مارک های بزرگ مخرب که شروع به زندگی در خارج از کشور می کنند ، است. آنها فقط برای برانگیختن علاقه بازیکنان مسلط ، که بر استراتژی های خود تسلط دارند و سپس به تسلط بر منبع واقعی ، وضعیت موجود را تضعیف می کنند.

مد در این زمینه عالی است. نگاه کنید به: کفش های کتانی. و همه طرفداران وحشتناک باید بزرگ شوند و یا خطر تبدیل شدن به کاریکاتورهای خود را داشته باشند. رجوع شود به: ژان پل گوتیه. شاید این یک تکامل طبیعی باشد ، نگهبان قدیمی در یک نشیمن راحت استراحت می کند تا جای خود را برای نسل بعدی بگذارد. این چرخه عمر مارک است!

علاوه بر این ، سوپریم مدتی است که با فضای داخلی معاشقه می کند و به طور مبهم با شرکت هایی مانند Everlast ، Louis Vuitton و Meissen همکاری می کند. آقای جبیا حتی برنده جایزه شورای طراحان مد مردان 2018 آمریکا شد. وی در پذیرش این جایزه گفت که هرگز خود را طراح نمی داند اما ظاهر شد و دست داد. او بازی را انجام داد ، حتی اگر وانمود کند که این کار را نمی کند. او اکنون می تواند جایگاه شایسته خود را به عنوان یک دولتمرد قدیمی لباس خیابانی بدست آورد.

افسانه برتر در حال حاضر بیش از واقعیت به یک سراب تبدیل شده بود. در این حالت ، معامله با VF ، به همان اندازه سودآور ، به سادگی حقیقتی را آشکار می کند که هیچ کس قصد خرید آن را نداشت.



[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir