اشتباهات رایج مشاورین املاک هنگام بازرسی املاک و مستغلات که خریداران را می ترساند


برای مشاوران املاک مهم است که از اشتباهات رایجی که می توانند در فهرست املاکی که می توانند خریداران را به تعویق بیندازند، مرتکب شوند، آگاه باشند.

برای مشاوران املاک مهم است که از اشتباهات رایجی که می توانند در فهرست املاکی که می توانند خریداران را به تعویق بیندازند، مرتکب شوند، آگاه باشند.

Oyim Shahane این مقاله را برای شما عزیزان ترجمه کرده است: با وجود همه گیر شدن ویروس کرونا، خریداران در هند همچنان به دنبال املاک و مستغلات هستند.. Real Insight Q3 2020 این نشان می دهد که تقاضا برای خانه در سپتامبر 2020 در واقع در سطح قبل است کووید-۱۹ به پوشش فصلی هشت بازار عمده املاک و مستغلات مسکونی در هند دست یافت PropTiger.com. بر اساس شاخص تقاضای مسکونی مجازی، فشارسنجی برای اندازه گیری علاقه مصرف کنندگان آنلاین به املاک مسکونی برای خرید در طی یک دوره، از زمانی که دولت از مارس 2020 قرنطینه های مرحله ای را در هند اعمال کرد، افراد بیشتری از سیستم عامل های آنلاین برای خرید ملک استفاده می کنند.

اگرچه تعداد درخواست ها افزایش یافته است، اما به دلیل عدم اطمینان حاکم بر بازار کار، این همیشه منجر به معاملات واقعی نمی شود. این بدان معنی است که کارگزارانی که می توانند مشتریان خود را برای بازدید از سایت متقاعد کنند، به مرحله مهمی در فرآیند معامله رسیده اند. بنابراین باید تمام تلاش خود را برای تسهیل در تملک ملک انجام داد. این کارگزاران املاک را مجبور می‌کند هنگام نشان دادن املاک به مشتریان از اشتباهات رایج که می‌تواند خریداران را به تعویق بیندازند، آگاه باشند و از این اشتباهات اجتناب کنند.

ارتباط دادن: طراحی نمای مدرن

1. . وضعیت کووید-19 را ساده نگیرید

در حالی که بسیاری از ما از شیوع ویروس آگاه هستیم و تلاش های بیشتری برای ایمن ماندن انجام می دهیم، برخی از آنها ممکن است از همین رویکرد پیروی نکنند. آنها ممکن است رویکرد غیر عادی تری داشته باشند و بر این باورند که ویروس بیش از هر چیز دیگری آزاردهنده است. اغلب یک فرد می تواند از خود فاصله بگیرد و این رویکرد را در مقابل مشتریان بالقوه بیان کند. این در چندین سطح اشتباه است. اولاً، این ویروس کشنده است، حتی اگر میزان مرگ و میر به اندازه برخی ویروس های دیگر نباشد. بنابراین، باید مراقب باشید که جان خود یا کسانی را که در کاری ملاقات می کنید به خطر نیندازید. از نظر حرفه ای از شما انتظار می رود. مهمتر از آن، حتی اگر فکر می کنید که ویروس یک تهدید نیست، این دیدگاه های شخصی را برای خود نگه دارید و تمام پروتکل ها را به شدت دنبال کنید.

حتما بخوانید:  معمایی با نرخ بهره پایین

2. . اقدامات احتیاطی هنگام بازدید از سایت

از آنجایی که ظاهر شما در سایت برای مشتریان شما مهم است، برخی از قوانین آداب معاشرت وجود دارد که باید در محیطی که احتمال عفونت کشنده وجود دارد، رعایت کنید:

  • حتما از ماسک صورت استفاده کنید. همین امر برای همه اعضای تیم مهمان صدق می کند.

  • بدون دست دادن به مردم به صورت شفاهی احوالپرسی کنید و از مشتریان خود نیز همین انتظار را داشته باشید.

  • هنگام نشان دادن ملک فاصله فیزیکی را رعایت کنید و مشتری را به انجام همین کار تشویق کنید.

  • هنگام بازدید از سایت، ضدعفونی کننده دست را در دسترس داشته باشید.

  • شستن و ضدعفونی کردن دست ها در ابتدا و انتهای بازدید ایده آل است.

  • تعمیر خانه

3. . از تحمیل نظر خود به مشتری خودداری کنید

نظر شما بدیهی است که ارزشمند است، اما هرگز نباید به گونه ای بیان شود که مشتری را زورگو نشان دهد. از آنجایی که هدف از بازدید از ملک این است که به مشتری اجازه مشاهده ملک و تصمیم گیری در مورد چشم انداز آینده را بدهد، به آنها اجازه دهید نظر خود را در مورد ملک ایجاد کنند. اگر خریدار قبلاً نظر مثبتی داشته باشد، کلمات مثبت شما در مورد ملک برای خریدار معنی بیشتری خواهد داشت. یک مشاور املاک عاقل هرگز نباید این واقعیت را غافل کند که نظرات زمانی که متورم می شوند ارزش خود را از دست می دهند.

4. . باعث می شود مشتری منتظر بماند

این یک مشکل بسیار رایج است، صرف نظر از همه گیری نقاشی نما امروزه، این احتمالاً مشتریان شما را بیشتر عصبانی می کند زیرا آنها ترجیح می دهند در خانه باشند تا اینکه منتظر باشند تا صاحبخانه یا دلال پروژه را نشان دهد. مذاکره و هماهنگی به گونه ای که هیچ یک از طرفین از تاخیر طرف مقابل متضرر نشوند. این در مورد مشتریان فروشنده شما نیز صادق است. در حالی که خریدار معطل است، او را در وب سایت املاک منتظر ندهید.

5. . هنگام بازدید از سایت اصرار به حضور نداشته باشید

ممکن است یک خریدار بخواهد از ملکی بدون نماینده املاک بازدید کند. اولاً، اگر به حال خود رها شود، می توانند با سهولت بیشتری در مورد جنبه های مختلف ملک با شرکا و اعضای خانواده خود صحبت کنند. دوم، در طول یک بیماری همه گیر، بهتر است با کمترین تعداد ممکن در تماس باشید. اگر خریدار اصرار دارد که یک تور خودراهنمای ملک را انجام دهد، دلیلی برای عدم موافقت ندارید. از آنجایی که همه ما از طریق کانال‌های مختلف به مشتریان خود پشتیبانی مجازی ارائه می‌کنیم، شما همیشه می‌توانید در صورت نیاز و در صورت نیاز به مشتری دسترسی پیدا کنید.

6. . تغییرات لحظه آخری در برنامه ها

اگر به آنها بگویید که به دلیل مشکلات لحظه آخری نمی توانید به موقع بازدید از سایت را ترتیب دهید، مشتریان شما قطعاً آن را دوست نخواهند داشت. اپیدمی کووید-۱۹ این امر اکثر افراد را مجبور کرده است که از خانه کار کنند و بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل ایجاد کنند. در این سناریو، یافتن زمان برای فعالیت های دیگر قطعاً اکنون کار بسیار دشوارتر از قبل است.

در حالی که امکان لغو قرار در آخرین لحظه وجود دارد و مشتری به احتمال زیاد متوجه می شود، تکرار قسمت های چنین رویدادهایی می تواند منجر به از دست دادن یک مشتری ارزشمند شود.

7. . در مورد مسائل پولی به صورت دیپلماتیک بحث کنید

طراحی ویلا از این جهت حائز اهمیت است که نماینده تصور روشنی از توانایی خریدار برای خرید دارد یا خیر. پول مهمترین جنبه فرآیند خرید ملک است. بنابراین، بحث در مورد جنبه های مالی معامله با مشتری و اطلاع از در دسترس بودن وجوه بسیار مهم است. با این حال، این بحث باید با ظرافت و نیت صادقانه مورد بررسی قرار گیرد. در هیچ نقطه ای از بحث خود نباید به عنوان فردی که وارد یک معامله می شود فقط برای کسب امتیاز خود وارد معامله شوید. کلمات شما باید به مشتری نشان دهند که شما نیز به سلامت او اهمیت می دهید.

حتما بخوانید:  این ترسناک است که چگونه رفتار می کنید ، نه تماشا می کنید ، طرفداران معلولین به مدیران می گویند
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma