ایده هایی برای مهمانی تعطیلات در سال 2020

[ad_1]

امن ترین مسیر مجازی است. دکتر آلن تگ ، متخصص بیماریهای عفونی در کلینیک کلیولند گفت: “موارد COVID-19 در سطح رکورد در سراسر کشور در حال رشد است.” “به همین دلیل مهمانی های شخصی در تعطیلات توصیه نمی شود ، به ویژه هنگامی که افراد زیادی در حال کار از راه دور هستند.” .

درجا هوشمند باشید. حتی در فضای باز ، افراد باید شش فوت از هم فاصله داشته باشند و به پیروی از رهنمودهای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ادامه دهند. دکتر تهگ گفت: “ماسک بزنید ، فاصله خود را حفظ کنید و مرتبا دستان خود را بشویید یا ضد عفونی کنید.” وی تأکید کرد که رعایت فاصله هنگام خوردن یا آشامیدن بسیار مهم است ، زیرا در این صورت نمی توانید ماسک بزنید. کارفرمایان باید ماسک اضافی ، محافظ صورت و ضد عفونی کننده دست داشته باشند. Cynic Drake ، یک سازمان دهنده رویداد ، توصیه کرد “از دستمال کاغذی جداگانه در توالت ها به همراه سطل های زباله بدون تماس استفاده کنید.”

بگذارید مهمانان قبلاً آزمایش شوند. خانم دریک به مهمانان پیشنهاد کرد یک آزمایش PCR (سواب بینی) یک بار در هفته قبل از رویداد و یک آزمایش سریع در روز انجام دهند. وی گفت: “با این حال ، این هنوز چراغ سبز برای محافظت از فرد نیست ، زیرا آزمایش دقیقاً به همان روزی است که داده شده است.” بعد مثبت باش وی گفت: “ما مشتریان را تشویق می کنیم تا برای آخرین اطلاعات و پروتکل ها با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود تماس بگیرند.”

یک مهمانی ترکیبی را امتحان کنید. بسیاری از مشتریان خانم دریک رویدادهایی را انتخاب می کنند که عناصر شخصی و از راه دور را در هم آمیزد (امیدوارم از مدارس موفق تر باشند). ممکن است خدمه کوچکتری داشته باشید که مطابق با اقدامات احتیاطی Covid-19 در محل با هم کار می کنند ، برای افزایش جشن جمع می شوند و سپس به تیم های از راه دور نزدیک می شوند. برخی از مشتریان خانم دریک در موقعیت هایی هستند که شرکا و مدیران ارشد برای استقبال از کارکنانی که لیوان های شامپاین را با خود از خانه می گیرند ، استقبال می کنند.

مردم را درگیر کنید. راسل گفت: “مردم از زوم بیمار نیستند و از ورود به زوم برای محتوای خسته کننده احساس بدی دارند.” پینتو جونیور ، 36 ساله ، بنیانگذار Little Red Bean Productions در نیویورک. “مهمانی تعطیلات شما در دفتر مجازی نباید بهانه ای باشد برای برگزاری جشنواره بزرگ دیگر نشست به تعویق افتاد.” او پیشنهاد کرد که کارها تا حد ممکن تعاملی باشد: بازی کردن یا انجام یک برنامه ریزی منظم با هم.

ارسال سرگرم کننده در یک جعبه. آقای پینتو گفت: “موفق ترین مهمانی های دفتر مجازی مهمانی هایی هستند که از یک م componentلفه واقعی برای جلب توجه کارکنان شما استفاده می کنند.” وی پیشنهاد داد رویداد مجازی خود را با کیت تجربه “شخصی” تحویل آستان مهمانان خود ، از جمله مواردی مانند غذاهای لذیذ ، هدایا ، مجموعه های کوکتل یا نمونه های شراب ، مرتبط کنید.

این کار را شخصاً انجام دهید. وی گفت: جیلیان اسمال مک نامارا ، 33 ساله ، رئیس روابط عمومی جیلیان اسمال در هوبوکن ، نیوجرسی ، از کامئو استفاده کرد تا افراد مشهور “فیلم های کوتاه بسازند تا کارمندان خود را شگفت زده کنند” وی گفت اعضای دفتر “برای سال 2021 مشاوره سرگرم کننده ای به همه ارائه می دهند.” یک لیسانس سابق از کارمندی که با یک سال کارشناسی وسواس داشته باشد ، استقبال می کند.

به کارمندان حق انتخاب بدهید. کیمبرلی پنارلو ، روانشناس سازمانی در نیویورک ، به کارکنان شما توصیه کرد که در مورد نحوه صرف بودجه تعطیلات امسال تصمیم بگیرند. “شاید آنها می خواهند به اهداف محلی یا ملی کمک کنند. شاید آنها بخواهند یک شرکت رقص یا تئاتر استخدام کنند تا اعضای خانواده را به بزرگنمایی معرفی و دعوت کنند. شاید آنها بخواهند در یک سری از دوره های آموزش پخت و پز / پخت و پز از یک متخصص غذا برای اعضای خانواده خود سرمایه گذاری کنند. “او گفت ، با اشاره به اینکه این راهی برای ادامه کار در رفاه کارمندان است. یا شاید آنها فقط کارت هدیه می خواهند.

مهمانی را فراموش کنید. Maleeka Holloway ، 30 ساله ، بنیانگذار و مدیرعامل The Official Maleeka Group ، آژانس روابط عمومی و علائم تجاری مستقر در آتلانتا ، به هشت کارمند خود آخر هفته های اضافی پرداخت می کند و یک بسته سلف سرویس برای آنها می فرستد. وی گفت: “جشن مجازی فقط طاقت فرسا بود زیرا ما 90 درصد از روزهای کاری خود را مقابل صفحه می گذرانیم.” “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تیم ما از خود مراقبت می کند و وقت خود را از کار می گیرد.”

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir