با شروع زمستان ، بخاری ها به ابزاری برای بقای تجارت تبدیل می شوند

[ad_1]

لوازم جانبی ضروری برای بسیاری از مشاغل زمستانی اصلی است ، اما اخیراً یافتن آن دشوار است: بخاری فضایی متوسط.

با افزایش شیوع ویروس کرونا ، و در حالی که مردم از تجمع در خانه اجتناب می کنند و یا حتی از آن ممنوع هستند ، رستوران ها ، هتل ها و ساختمانهای اداری برای حفظ مشتری و مستاجر خود بخاری های مخصوص پیاده رو و تراس را در فضای باز نصب می کنند.

تلاش ممکن است مانند یک جستجوی وجودی به نظر برسد. افزایش تقاضا باعث شده تا برخی از محصولات ماه ها سفارش داده شوند ، این امر می تواند احتمال دست نخورده بودن برخی از مشاغل را به خطر بیندازد.

مارک باراک ، مدیر عامل La Pecora Bianca ، رستورانی که مناطق بیرونی سه محل خود را در نیویورک با حدود 70 بخاری طراحی کرده است ، گفت: “تجربه این همه گیری مانند جنگ جنگل بود.”

“من با کارمندانم شوخی می کنم که به عنوان مجری اصلی غذاخوری در فضای باز تبدیل شده ام. اینگونه است که اکنون من زمان زیادی را صرف می کنم ، “گفت آقای باراک.

توزیع کنندگان می گویند که در حفظ تقاضا مشکل دارند.

پاول هورن ، معاون رئیس شرکت ، گفت: محصولات گازسوز ، سازنده تجهیزات گرمایشی در کارولینای شمالی ، سه برابر بیشتر از سال 2019 بخاری می فروشد. محصولات آن شامل 1200 دلار شعله بسته است كه قول می دهد با وزش باد 40 مایل در ساعت روشن بماند.

آقای هورن گفت: “از هر فرصتی که مردم می توانند برای رفتن به یک رستوران یا بیرون رفتن با دوستانشان استفاده کنند ، آنها از این فرصت استفاده می کنند.”

پروفایل مشتری در حال تغییر است ، تأمین کنندگان می گویند. در گذشته ، بخاری ها اغلب در حیاط ها پیدا می شدند ، اما به سرعت تبدیل به بدنه ساختمان های تجاری شدند.

همین یک سال پیش ، 10 درصد از مشتریان Radtec ، یک توزیع کننده مستقر در تگزاس ، به این تجارت اشتغال داشتند. امروز ، این سهم 50 درصد است ، گفت مدیر فروش این شرکت ، که محصولاتش شامل بخاری های میز و انواع هرمی شکل است ، 50 درصد است.

این علاقه از چند شهر شمالی ناشی از کاهش دما است ، اما به ویژه نیویورک یک کندوی عسل است ، آقای مینتون گفت ، این شهر سال گذشته “بی بازار” شد و امروز بزرگترین شرکت است.

“چنین تقاضایی وجود دارد که مردم می گویند ،” روشن یا خاموش بودن برایم مهم نیست. ” من فقط به گرما احتیاج دارم ، “آقای مینتون گفت:” آنها حتی در مورد هزینه ها و پوشش نمی پرسند. “

برای برخی از مشاغل ، مانند رستوران ها ، زمان می تواند بسیار مهم باشد. از آنجایی که کشورهایی مانند کالیفرنیا و میشیگان مجبورند محدودیت های شغلی از جمله تعطیل کردن اتاق ناهارخوری در فضای داخلی را وضع کنند ، وجود فضای خارج می تواند به بقای همه گیر فرصت بقا دهد.

اندرو موگر ، مدیر اجرایی BCD ، یک گروه مشاوره رستوران که مشتریان آن Westville ، Dinosaur Bar-b-que و Benihana است ، گفت: “من فکر می کنم که زمستان بسیار سختی خواهد بود و بسیاری از رستوران های دیگر تعطیل خواهند شد.”

افزایش تقاضا برخی فروشگاه های کف پا را درگیر خود کرده است. خریدارانی که راهروها را شانه کرده اند ، می گویند خرده فروشی های بزرگ سخت افزاری مانند Lowe’s و Home Depot در حال اتمام هستند.

سخنگوی هوم دپو گفت: “مانند همه خرده فروشان ، تقاضای زیادی برای اقلام زیادی مشاهده کرده ایم و خرده فروشان و تیم های زنجیره تامین ما در تلاشند آنچه را که می توانند پر کنند.”

بسیاری از بخاری های خارجی که در ایالات متحده به فروش می رسند ، ساخت کشور چین هستند که کنار آمدن با افزایش علاقه کار دشواری است. آقای مینتون گفت که قبلاً برای تحقق سفارشات رادتک کارخانه های چینی دو ماه طول می کشید ، اما اکنون سه مورد طول می کشد.

با این حال ، به نظر نمی رسد قیمت بخاری ها ، که در نسخه های پروپان ، گاز طبیعی یا الکتریکی موجود است ، افزایش یابد ، احتمالاً به دلیل اینکه حجم عظیم تجارت به تولیدکنندگان اجازه می دهد هزینه های خود را کاهش دهند.

تاکر پرکینز ، مدیر اجرایی هیئت پروپان برای آموزش و تحقیقات ، یک گروه حامی مستقر در واشنگتن ، گفت: با وجود استفاده سریع ، قیمت پروپان به همان اندازه ثابت است.

آقای پرکینز گفت ، در سال 2019 ، مصرف کنندگان آمریکایی 284 میلیون گالن پروپان را در بخاری ها ، کوره ها و سایر لوازم خانگی سوزاندند. در سال 2020 ، این تعداد احتمالاً دو برابر می شود و تقریباً به 500 میلیون گالن می رسد.

وی گفت ، با این وجود ، این استفاده های کوچک در مقایسه با مصرف در بازار مشترک ملی که حدود 10 میلیون گالن در سال است ، افت یک سطل است.

آقای پرکینز که 60،000 گالن در روز مصرف می کند ، نیویورک که بیشتر گاز را برای استفاده در لامپهای حرارتی تجاری تا دوره معکوس در ماه اکتبر برای کمک به رستوران های ممنوع ممنوع می کرد ، “اکنون مرکز رشد است.”

به نظر می رسد گرفتن بخاری در تابستان امسال ، خیلی قبل از فصل زمستان ، اقدامی هوشمندانه برای صاحبان مشاغل بوده است. آقای باراک از La Pecora ، که هنگام وقوع بیماری همه گیر ، مکان خود را در SoHo بازسازی کرد ، گفت: تعمیرات به موقع نیز کمک کرده است.

وی گفت ، در طول ساخت و ساز ، کارگران خطوط لوله گاز را نوسازی کرده و سیم کشی را نصب کردند ، پیشرفت هایی که ممکن است دشوار باشد به مکانی که قبلاً باز شده بود ، برسد. این بازسازی شامل بخاری های برقی دیواری مانند پشتیبان و ترانس برای تأمین انرژی آنها بود.

برای آماده سازی برای افتتاح La Pecora در اواخر ماه گذشته ، آقای باراک همچنین تعدادی از بخاری های قارچ شکل مستقل را که از طریق گاز طبیعی و پروپان تأمین می شوند ، در پیاده رو رستوران خود اضافه کرد ، که می تواند 80 نفر بیرون و 40 نفر داخل. در کل ، هزینه های اضافی گرمایش “چند صد هزار دلار” هزینه می برد ، و افزود ، “من فکر نمی کنم که دیگران حرارت بیشتری از ما داشته باشند.”

ممکن است نیویورک برخی از قوانین مربوط به بخاری را آرام کند ، اما آتش سوزی همچنان یک مشکل است. به دلیل ترس از انفجار ، مشاغل هنوز مجاز به ذخیره مخازن پروپان کامل در محل نیستند. اما بخاری ها تقریباً چهار گالن در روز از بین می برند – مقدار یک مخزن 20 پوندی که برای بیشتر کوره ها استفاده می شود – به این معنی که رستوران های بخاری که روز و شب می سوزانند می توانند با کمبود منظم سوخت روبرو شوند.

و خدمات پروپان موجود معمولاً زود آسیب می بیند و شرکت ها را در شب در بن بست قرار می دهد. برای پاسخگویی به این تقاضا ، درک کی ، که قبل از اینکه بیماری همه گیر مانع از بروز مشاغل تجاری شود ، یک فوت کامیون غذا رانندگی می کرد ، تابستان امسال چرخ دنده های خود را تغییر داده تا NYC Propane Delivery را تحویل بگیرد ، یک تجارت شش کارمند که مخازن رستوران را هر روز از طلوع فجر تأمین می کند تا نیمه شب. آقای کی گفت: “امیدواریم که این کار ادامه یابد.”

دفاتر همچنین سعی دارند فضای بیرونی خود را دنجتر کنند. در صنعت سیتی ، یک دفتر تجاری ، مجتمع تجاری و صنعتی گسترده در سواحل بروکلین ، صاحبان آن Jamestown و Belvedere Capital Real Estate Partners یک میلیون دلار برای بخاری ها و چادرهای خریداری شده در تابستان امسال هزینه کرده اند تا مستاجر را به معاشرت در کوچه های بین ساختمان ترغیب کنند. ساختمانهای آجری بازسازی شده. کت چیس ، مدیر لیزینگ در صنعت شهر ، گفت: اکنون حدود 70 بخاری نصب شده است ، از جمله یک نسخه الکتریکی در یورت موجود.

خانم چیس گفت: از 8500 کارمندی که قبل از همه گیری در این مجموعه کار می کردند ، 50 درصد آنها هنوز به طور منظم گزارش کار می دهند. وی افزود ، در عین حال 500،000 متر مربع یا 12 درصد از مجموعه از ماه مارس اجاره داده شده است.

خانم چیس گفت: “هیچ کس توپ بلوری ندارد. “اما این فقط یک رفع Covid نیست. ما اعتقاد داریم که در این صورت افراد متفاوت زندگی خواهند کرد. “

اما هر مشاغل نمی توانند فضاهای بیرونی را گرم کنند و برخی از آنها به گزینه های اساسی متوسل می شوند.

تیشمن اسپایر ، صاحب یک دفتر ملی ، از ترس اینکه باد می تواند آنها را دور بیندازد ، اجازه نصب بخاری در برخی از تراس های طبقه بالای مرکز راکفلر خود را ندارد. تایلس گالی گفت که بخاری های قابل حمل را نمی توان خیلی نزدیک به دیوارها قرار داد، مدیر عامل تیشمن.

اما بسیاری از کارمندان که وارد مطب می شوند – حدود 15 درصد از کل بیماری همه گیر – ترجیح می دهند در تراس ها ملاقات کنند ، بنابراین گزینه های جلوگیری از باد مانند صفحه نمایش پلکسی گلاس ، ردیف های همیشه سبز و گلدان های پلاستیکی در حال انجام است خانم گالی گفت:

در یک خیابان فدرال ، یک ساختمان چند طبقه تیشمن در بوستون ، صاحبخانه پتوهای پشمی و کلاه های پشمی رایگان را برای کسانی که می خواهند در تراس پوشیده از چمن طبقه 9 ، که بیشتر بخاری ها نیز کلامی هستند ، تنفس کنند ، توزیع می کند. .

خانم گالی گفت: “این یک کار واقعی در دست انجام است.”

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir