توقف شست. “انسان سازی”. B4H. زبان عجیب بازاریابی مدرن.

[ad_1]

مارک سبک زندگی هدفمند: پیش بند آبی ، چیپوتل ، گوپ و گودیوا خود را با این عبارت توصیف کردند. هدف آن ترغیب مشتریان نه تنها به دنبال محصولاتی است كه توسط یك شركت خاص فروخته می شود ، بلكه جستجوی ارتباط عمیق تری با آن و پوشیدن آن “به عنوان یك نشان” است.

محتوای صبحانه: فیلم های تبلیغاتی کوتاه ساخته شده برای تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها.

راه حل: بازاریاب ها دوست دارند بخشی از سخنرانی را به قسمت دیگر تبدیل کنند. شعاری از هیوندای – “اما شما خانواده” – اسم را به فعل تبدیل می کند. تویوتا صفتی را با “شروع خود را شروع کن” به یک اسم تبدیل کرد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از فروشندگان برای توصیف روند حل یک مسئله پیچیده از یک اسم کاملا خوب استفاده کرده و آن را به فعل تبدیل کرده اند.

راوی: شرکت ها یک بار آژانس های تبلیغاتی را برای یک کار ساده استخدام کردند: انتقال جذابیت محصولاتشان ، معمولاً به روش روشن. اکنون آنها می خواهند تیم های خلاقانه مشتریان بالقوه را در داستان هایی غوطه ور کنند که عملا مارک های آنها را افسانه می کند و راوی شاید کلمه مد در صنعت شماره 1 باشد. AdWeak، یک استودیوی تبلیغاتی که همچنین از یک حساب توهین آمیز تقلید می کند ، یک لیوان قهوه را با زبانی تزئین شده با عنوان فروخته است: “در آخر ، من نویسنده متن نیستم ، اما [expletive] راوی مارک دار. “(و به نظر می رسد حتی داستان سرایی نیز کافی نباشد. موندلز می گوید که” انسان سازی “زمانی اتفاق می افتد که قصه گویی به قصه گویی تبدیل شود.”)

توقف شست: توصیف کننده محتوای آنلاین که به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است و توجه شخص را به اندازه کافی جلب می کند تا مانع پیمایش شود. Pinterest، شاتر استوک و سامسونگ همه به عنوان خدماتی تبلیغ شده اند که به کاربران در ایجاد مطالب توقف شست کمک می کنند.

TLA: صنعت تبلیغات اخراج از کار را دوست دارد. OTT به معنای “محتوای جریانی” است که از طریق اینترنت ارائه می شود. PDOOH مخفف “دیجیتال خارج از خانه دیجیتال” است (یعنی تبلیغاتی که از طریق یک فرآیند مناقصه خودکار برای بیلبوردهای دیجیتال و علائم دیگر قرار می گیرد). و TLA؟ این مخفف یک نوع مخفف است. به طور خاص ، “اختصارات سه حرف”.

بالای قیف: آیا سفر مشتری را به یاد دارید (به ورودی بالا مراجعه کنید)؟ بالای قیف (معروف به توفو) قسمت ویژه ای از آن را توصیف می کند ، لحظه ای که خریدار بالقوه در مورد یک محصول یا خدمات اطلاعات کسب می کند.



[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir