جنگ های لوکس برای تجارت الکترونیکی در حال داغ شدن است


به گفته آقای کوهن ، این مارک “پیام هایی از مشتریان دریافت کرده است که چرا این گونه قطعات گران قیمت در آمازون فروخته می شود.”

با این حال ، انجام این کار به تنهایی نیز غیر قابل تحمل می شود. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton ، بزرگترین گروه لوکس جهان ، ایده همکاری با آمازون را علنا ​​رد کرده است ، اما حتی راه حل خود را – پلت فرم عمده فروشی 24 Sèvres ، ایجاد شده در سال 2017 ، با یک توافق نامه انحصاری با Dior و Céline – جذب قابل توجهی با مصرف کنندگان نشده است و همچنان ضرر می کند. (این گروه همچنین در سال 2018 سرمایه گذاری چند میلیون دلاری در Lyst انجام داد)

آقای گالووی ، استاد دانشگاه نیویورک گفت: “اصطلاح” پلت فرم “در ابتدا مست کننده است ، اما در وهله دوم مجوز صرف ده ها میلیارد دلار قبل از این که شاهد بازگشت باشید.”

به اتحاد Farfetch بپیوندید.

Farfetch که در سال 2018 به بازار عرضه شد ، دارای یک مدل تجاری است که شامل بازار تجارت الکترونیکی بوتیک های آجر و ملات است و به طور مستقیم با مارک های فن آوری و تدارکات پشتی آنها کار می کند. وی همچنین مالکیت مستقیم این برند را از طریق کسب 675 میلیون دلار توسط New Guards Group ، گروه های تجاری و توزیع کننده برندهایی مانند Off-White و Palm Angels ، در اختیار دارد. در این ماه ، این شرکت همچنین یک رکورد سه ماهه را گزارش کرد ارزش کالاهای فروخته شده در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر به 798 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش داشته است. سود ناخالص 82 درصد افزایش یافت و این نوجوان 13 ساله را به سودآوری در سال 2021 رساند.

آقای Neves از Farfetch اذعان می کند که آمازون رقیب اصلی خود در مسابقه تجارت الکترونیکی لوکس است ، بنابراین منطقی است که با بزرگترین رقیب بین المللی خود ، علی بابا همکاری کند.

سرمایه گذاری جدید Richemont-Alibaba در Farfetch نشان می دهد که چگونه Alibaba توانسته است برخی از مشکلات مارک های لوکس را با آمازون دور بزند. غرفه لوکس آن Tmall تقریباً 200 نام عالی را به سایت خود جذب کرده است ، نوید تجربه مشتری بسیار روان و کنترل شده و محصولات تقلبی را محدود می کند.

این امر پس از محدودیت های جدید در سفرهای بین المللی صورت می گیرد ، به این معنی که مصرف کنندگان چینی – مک کینزی پیش بینی می کند 178 میلیارد دلار برای هزینه های لوکس تا سال 2025 هزینه کند – که قبلاً برای خریدهای لوکس در خارج از کشور هزینه می کردند ، اکنون آنها را در خانه خریداری می کنند . علی بابا و ریچمونت هر کدام 300 میلیون دلار در خود فارفتچ و 250 میلیون دلار دیگر در یک سرمایه گذاری مشترک جدید به نام Farfetch China سرمایه گذاری خواهند کرد. آنها صاحب 25 درصد از نهاد چینی خواهند بود و حدود سه سال دیگر قادر به خرید 24 درصد دیگر خواهند بود.


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>