خداحافظ ، بلیزر سلام ، “Coatigans”. زنان لباس های خود را برای کار در خانه تنظیم می کنند.


ربکا ریتنبرگ ، زن 28 ساله ای که در تبلیغات فروش گوگل در نیویورک کار می کند ، در “روزی روزگاری” گفت: یکی از قسمت های مورد علاقه وی برای بازدید از دفتر “نمایش های بد بو ، لباس حرفه ای عالی” است.

یک شلوار هوشمند ، بلوزهای رنگارنگ یا طرح دار ، بلیزر ، دامن ، لباس ، چکمه های پاشنه دار و کفش های کتانی طراح بخشی از کمد لباس او بود که برای بیان شخصیت خود و مطابقت با همتایان شیک خود در تبلیغات جهانی استفاده می کرد.

اکنون ، پس از هشت ماه کار در خانه و با آنچه گوگل گفته است ، کارگران مجبور نخواهند بود زودتر شخصاً در تابستان آینده برگردند ، بیشتر این لباس ها اهدا و جایگزین شده است. تعریف جدید خانم ریتنبرگ از “لباس کار” شامل جلیقه های کشمیر و دویدن آهسته ، سربندها و سایر لباس های دنج است که در جایی در “وضعیت متوسط ​​متوسط” لباس خواب و بلیزر قرار می گیرد.

“من به چیزهایی که مدام در دفتر حمل می کردم نگاه می کردم و فکر می کردم که” کی قرار است دوباره این را لمس کنم؟ “، او گفت. “نگرش ما با این همه گیری و این واقعیت که همه ما مدتهاست از خانه کار می کنیم کمی تغییر کرده است. هنگامی که به دفتر بازگشتیم ، که فکر می کنم این اتفاق بیفتد ، به نظر می رسد یک بازگشت کاملاً پرشور به پوشیدن کت و دامن و پاشنه دوباره بسیار جهشی به نظر برسد. “

از آنجا که بسیاری از زنان حرفه ای خود را در یک دوره طولانی کار از راه دور می بینند ، تصورات آنها از لباس کار تغییر شکل می یابد و کسب و کاری را که می خواهد آنها را برای دفتر تجهیز کند متزلزل می کند. لباس اداری آمریکا قبلاً با اثرات “گاه به گاه” روبرو شده است – حتی گلدمن ساکس سال گذشته کد لباس خود را شل کرد – اما با گسترش همه گیر ، تغییر سرعت می گیرد و می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد.

دنیس مگید ، معاون اجرایی Bloomingdale’s ، گفت: بلومینگدیل در حال تماشای مشتریان است که به طور فزاینده ای به دنبال ترمه ، کفش های تخت ، شلوارهای کمربند الاستیک و سایر لباس های راحت هستند ، در حالی که مارک هایی مانند تئوری عجله دارند تا لباس های معمولی بیشتری را به خطوط خود اضافه کنند. پوشیدن

خانم ماگید گفت: “صرف نظر از زمان مراجعه مردم به دفتر ، من فکر می کنم مردم با آنچه می پوشند احساس راحتی می کنند.” “من فقط نمی توانم احساس راحتی مردم را ببینم.”

خرده فروشی با نیازهای جدید کارگر از راه دور در حال تغییر است. بروکس برادرز و صاحب آن تیلور و لافت امسال ورشکسته شدند. Rent the Runway تمام فروشگاه های خود را تعطیل کرده و گزینه اشتراک نامحدود را حذف کرده است. در سه ماهه آخر Gap Inc. فروش خالص در نیروی دریایی قدیم 15٪ و در Athleta 35٪ جهش کرد ، در حالی که در جمهوری موز 34٪ کاهش یافت.

هفته گذشته ، گپ رئیس جدید موز جمهوری را منصوب کرد و گفت که این مارک سخت تلاش کرده است تا طیف محصولات خود را در دوران کار از راه دور به روز کند ، پوشیدن لباس راحتی بیشتر از لباس و کت و شلوارهای سفارشی را ترجیح می دهد.

مدت هاست که زنان حرفه ای یک بازار پرسود هستند. خرده فروشان آنها را مشتریانی می دانند که مایل به صرف پول هستند و مایل به پرداخت هزینه لباس هایی هستند كه به آنها كمك می كند در محل كار احساس اعتماد به نفس كنند ، در یك شیوه زندگی شلوغ جای بگیرند یا به دنبال جستجوی مناسب باشند. روز “از میز تا شام”. لباس ها معمولاً نسبت به لباس های آخر هفته و گردن و لبه های متوسط ​​تمیز خشک ، محکم و ساختار بیشتری دارند. اکنون بسیاری از این محصولات – و نحوه عرضه آنها – تغییر کرده اند.

پاییز سال گذشته ، سایت رسانه های اجتماعی Banana Republic و رسانه های اجتماعی از پاشنه و مدل های رنگارنگ رونمایی کردند که لباس آنها “جمهوری معمولی موز با ظاهری مدرن است – گره های کابلی دنج و مخمل خواب دار ایتالیایی ، بندهای شطرنجی دو پایه و کت های پوست خون را در نظر بگیرید”. برای مصاحبه های مجازی و بخش “ساعات کار” ، با شلوار چسبان نرم ، لباس هایی با ژاکت یقه اسکی ، جوراب یوزپلنگ و “coatigani”.

به نظر می رسد برخی از زنان از طریق کمک های مالی و فروش مجدد لباس اداری را از کمد خود تمیز می کنند. RealReal اشاره می کند که حمل لباس های کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بین 1 اوت و 15 اکتبر بیش از دو برابر شده است ، و این بیش از جهش های قابل توجه در حمل لباس های کوکتل و لباس شب است. در Poshmark ، لیست بلوزهای زنانه و کت های کت و شلوار نسبت به سال گذشته از ژوئیه تا 30 سپتامبر 30 درصد جهش کرد ، در حالی که لیست دامن های مداد زنانه 32 درصد افزایش یافت.

جکی تمکین 33 ساله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه بازرگانی در سال 2018 و ایجاد یک استودیوی طراحی در شارلوتزویل ، ویرجینیا ، فروش بسیاری از لباس های رسمی دفتر خود را در پوشمارک ، واشنگتن دی سی آغاز کرده بود. از مارس بالا

خانم تمکین گفت: “من احساس می کنم بسیاری از کارفرمایان یاد گرفته اند که شما واقعاً می توانید کارهای زیادی را در خانه انجام دهید و قوانین در محل کار دیگر قابل اجرا نیستند.” وی افزود که کمد لباس کار وی اکنون با نحوه یادآوری مادرش برای کار در وکالت کاملاً متفاوت است.

خانم تمکین گفت: “او کت و شلوار و دامن و مواردی از این دست داشت و این هر روز لباس فرم آنها بود.” وی به یاد آورد که مادرش یک بار در تابستان از برنزه تقلبی روی پاهایش استفاده می کرد تا به نظر برسد که جوراب شلواری پوشیده است. وی گفت: “این فقط یک تغییر بزرگ است.”

MMLaFleur ، فروشنده لباس های شیک زنانه در محل کار ، که در سال 2011 تاسیس شده است ، در تلاش است تا از ضربه ای که امسال وارد کرد ، نجات یابد. این برند کت و شلوارهای بهار را کاهش داد و بیشتر در دسته “power casual” قرار گرفت ، که چند سال پیش ارائه داد.

“این در واقع از مشتری های فنی ما در سانفرانسیسکو الهام گرفته شده بود که گفتند ،” من نمی توانم لباس یا کت و شلوار بپوشم تا کار کنم زیرا در این صورت مردم فکر می کنند من مصاحبه می کنم ، اما من نیز مانند مهندسین کاپوت و شلوار نمی پوشم. سارا لفلر ، بنیانگذار و مدیرعامل این برند ، گفت: “من خودم نیستم.” “این سبک رایج تر شده است ، بنابراین بسیاری از کارهای ما واقعاً برای این زن طراحی شده است.”

شامل ژاکت کشمیر ، کت ژاردینیر و شلوار “بهتر از شلوار جین” است. خانم LeFleur گفت که اگرچه فروش تاپ های مناسب برای Zoom در ابتدا در طی همه گیری به پایین رسیده بود ، اما شلوارها ناگهان در ماه ژوئن رشد کردند.

او می توانست وصل شود. وی با بیان اینکه مشتریان پس از 100 روز حضور در شلوار عرق ، باید احساس کنم از رختخوابم بلند شده ام ، افزود: مشتریان به سمت شلوارهایی کشیده اند که ظاهری متناسب دارند اما به راحتی شلوار عرق احساس راحتی می کنند.

این شرکت همچنین برخی از محصولات خود را با مارک تجاری جدید معرفی کرده است. شلوارهای کلبی با ظاهر تازه او ، که یک بار در مجموعه Origami Suiting به عنوان مقاوم در برابر چین و چروک و تاشو برای سفرهای تجاری به بازار عرضه شده بود ، با توجه به ظاهر گاه به گاه و باند الاستیک خود ، به نام دونده های آنلاین Colby تغییر نام داده اند. روی کمربند فروش هفت بار جهش کرد. به این برند کمک شد زیرا او قبلاً لباس کار ماشینی می پوشید ، محصولی از اعتقاد خانم LeFleur مبنی بر اینکه خشک شویی یک صنعت جنسی است ، بر اساس قیمت آن برای لباس های زنانه و مردانه.

کاترین مینشو ، بنیانگذار 35 ساله موزه ، سایت جستجوی کار برای جوانان 20 و 30 ساله ، گفت که تحمل او نسبت به قسمت هایی از کمد لباس خود که قبلاً در دفتر می پوشید ، از جمله شلوار و لباس های خاص ، تحمل کرده است.

وی گفت: “من لباسهای زیادی نداشتم که به طرز باورنکردنی ناخوشایند باشند ، اما لباسهای زیادی داشتم که کار معمولی بودند ، آنها را ناراحت می کردم.” “این کمی ساختار داشت ، کمی محکم بود ، وقتی از راه های خاصی حرکت می کنید کمی کشیده می شود. بسیاری از لباسهای کار و میزهای کار برای خانمها که نصب شده اند ، خوب هستند ، اما راحت ترین چیزها نیستند. “

وی انتظار داشت که “بسیاری از زنان بخشی از کمد لباس خود را برای لباس ها و موارد خاص نگه دارند.” اما وی افزود: “من معتقدم که با گذشت زمان کاهش می یابد ، هر چه بیماری همه گیر بیشتر طول بکشد و بنابراین بیشتر به این نوع زندگی عادت می کنیم و به طور جمعی کار می کنیم.”

سرانجام ، خانم مینشو گفت که هرگونه تغییر طولانی مدت می تواند از فشاری که زنان برای ارائه خود به روش خاصی در محل کار احساس می کنند ، بکاهد.

در واقع ، خانم ریتنبرگ از گوگل گفت که فهمید بیش از هر زمان دیگری برای خودش لباس می پوشد ، نه برای مشتریان ، تیمش یا به طور کلی دفتر کار ، که طراوت بخش است.

وی گفت: “همه گیری مساوی است با این همه جنون در زندگی ما.” البته ، وی گفت ، مردم “سعی می کنند لباس های خود را تا حد ممکن راحت ، مبهم و گرم کنند تا ما یک لایه ساختار و هرج و مرج که درخواست نکرده ایم ، نداشته باشیم.”


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>