خرید آنلاین در خانه ماندن مصرف کنندگان رکوردی برای جمعه سیاه به ثبت رساند.


جمعه سیاه امسال چیزی شبیه به گذشته نبود. ازدحام جمعیت در مراکز خرید حومه شهر و مناطق خرید نسبتاً کم بود. از آنجا که ویروس کرونا تقریباً در هر قسمت از ایالات متحده تأثیر می گذارد ، حذف اجتماعی ، محدودیت های تجاری و مشکلات بهداشتی بسیاری از افراد را در خانه نگه می دارد.

با این حال ، آنها به صورت آنلاین خرید می کردند.

براساس Adobe Analytics ، که 80 درصد از معاملات آنلاین در 100 خرده فروش برتر ایالات متحده را اسکن می کند ، مصرف کنندگان 9 میلیارد دلار در روز جمعه هزینه کردند. این 21.6٪ افزایش نسبت به جمعه سیاه در سال 2019 است و دومین تعداد خرده فروشان آنلاین است که Adobe تاکنون ردیابی کرده است. طبق ادوبی ، در چهار روز از روز شکرگذاری تا یکشنبه ، مصرف کنندگان 23.5 میلیارد دلار آنلاین هزینه کرده اند که 23 درصد بیشتر از سال گذشته است.

یک شرکت تحقیقاتی دیگر ، Facteus ، که میلیون ها پرداخت بدهی و کارت اعتباری را در ایالات متحده دنبال می کند ، دریافت که فروش فروشگاه های بزرگ در فروشگاه های شخصی در روز جمعه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما فروش آنلاین آنها جهش یافته است. این شرکت مدل مشابهی را برای خرده فروشان الکترونیک پیدا کرد.

و انتظار می رود انتظار فروش روز جمعه در روز دوشنبه بیش از حد باشد ، یعنی Cyber ​​Monday ، یک رویداد تبلیغاتی سازمان یافته در سال 2005 ، زمانی که اکثر خرده فروشان هنوز تخفیف های زیادی را به صورت آنلاین ارائه می دهند.

بسیاری از هزینه های مصرف کننده مدت ها قبل از همه گیری آنلاین است ، اما بحران جهانی بهداشت این روند را تسریع می کند. طبق اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی ، حدود 59 درصد از خریداران خرید خود را در تعطیلات تا اوایل ماه نوامبر سال جاری آغاز کرده اند.

در طی تماس های دریافتی در این ماه ، چندین مدیر خرده فروشی گفتند که به دلیل تبلیغاتی که مدتها قبل از هالووین آغاز شده بود ، مطمئن نیستند که در ماه اکتبر و اوایل ماه نوامبر واقعاً چه تعداد از تعطیلات انجام شده است. متیو بیلوناس ، مدیر مالی بهترین خرید ، گفت که “پیش بینی دقیق میزان برداشت در سه ماهه سوم واقعاً دشوار است.

بیشتر خرده فروشان بخشی از تقویم را کار می کنند ، جایی که سه ماهه چهارم در ماه نوامبر شروع می شود و در ژانویه پایان می یابد ، تا حدی که فصل خرید کامل تعطیلات را ثبت می کند.

برایان کورنل ، مدیر عامل شرکت Target در تماسی جداگانه گفت: “ما فکر می کنیم یک فصل خرید طولانی خواهد بود.” “ما الگوی خرید مختلفی را خواهیم دید. انتظار نداریم در جمعه سیاه و آخر هفته شاهد این پرش های بزرگ باشیم. “

فصل خرید تعطیلات در یک زمان حساس برای اقتصاد ایالات متحده قرار دارد ، که با افزایش تعداد ویروس های کرونا در بسیاری از مناطق کشور ، بار دیگر با مشکل روبرو است. میلیون ها نفر هنوز بیکار هستند یا مجبور به کار نیمه وقت شده اند. کل هزینه های مصرف کننده ، که تا دو سوم فعالیت اقتصادی را تشکیل می دهد ، در ماه های اخیر همراه با انقضا برخی از برنامه های هزینه های اضطراری دولت ، کند شده است.

ساپنا ماهشواری در تهیه گزارش همکاری داشت.


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>