خرید الماس در شرف تغییر است


دی بیرز ، صاحب معادن الماس در بوتسوانا ، آفریقای جنوبی ، نامیبیا و کانادا ، پیش بینی های تولید خود را پس از سال 2022 اعلام نکرد ، اما آقای لوسیه گفت که او نگران عرضه های آینده نیست. وی گفت: “فناوری به ما امکان دسترسی به ذخیره هایی را می دهد که قبلاً نمی توانستیم”.

وی گفت: “مهمترین ، تقاضا است.” “افسردگی در دنیای کوید آسان است. اما اگر به میان مدت نگاه کنید ، فرصت های قابل توجهی برای رشد تقاضا ، به ویژه در چین وجود دارد. حتی فرصت هایی در بازارهای بالغ مانند آمریکا وجود دارد ، جایی که خرید شخصی به طور کامل استفاده نشده است. “

آقای لوسیه افزود: “با داشتن برنامه های بازاریابی مناسب و مارك های دستی.” ما بازارها را گسترش خواهیم داد و در صورت عرضه نسبتاً ثابت ، شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. این نکته خوبی برای همه افراد در این صنعت است. سپس آماده سرمایه گذاری در منابع و تحقیقات جدید برای حفظ ذخایر منابع طبیعی در فاصله دور هستید. “

Natural Diamond Council ، یک سازمان صنعتی که جواهرات الماس را به مصرف کنندگان و خرده فروشان تبلیغ می کند ، میلیون ها دلار برای احیای برخی از این برنامه های بازاریابی سرمایه گذاری می کند.

در ماه سپتامبر ، این شورا که پیش از این به عنوان انجمن تولیدکنندگان الماس شناخته می شد ، یک کمپین تبلیغاتی را با شعار “برای لحظاتی مانند دیگر” راه اندازی کرد. با تمرکز بر تبلیغات تلویزیونی و فیلم های رسانه های اجتماعی با بازیگری آنا د آرماس بازیگر کوبایی – که اتفاقاً در فیلم Blonde بازیگر نقش مرلین مونرو است – این کمپین “در مورد جشن گرفتن جواهرات الماس از بسیاری جهات ، خواه با دوستان او ، مادرش یا یک رابطه عاشقانه ، “گفت دیوید کلی ، مدیر اجرایی شورا.


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>