رسمی است: هر Celeb از قبل یک خط زیبایی دارد

[ad_1]

رفتن به مسیر شروع از طریق IPO یا معامله ای مانند خانم جنر نیز پاداش بالقوه زیادی دارد اما آقای مگلیونه گفت: “هرکسی شکایت از آن ندارد زیرا” می توانید پول زیادی از دست بدهید “- و بله ، یعنی خود ستاره.

در مورد معاملات صدور مجوز ، او از بحث در مورد ارقام خودداری کرد. اما اسناد و مدارکی که در یک پرونده حقوقی علیه Khroma Beauty ثبت شده اند ، می توانند نگاهی بیندازند: Boldface Licensing + Branding به Khloe ، Kourtney و Kim Kardashian یک میلیون دلار پیش پرداخت در مورد مجوزها ، با حداقل پرداخت حق امتیاز 4 دلار ، پرداخت می کند. ، 6 میلیون تا 5.2 میلیون دلار ، بسته به تاریخ عرضه محصولات مختلف. (آیا Khroma را به خاطر ندارید؟ در سال 2012 معرفی شد ، بلافاصله با پرونده های قضایی متعددی در زمینه نقض علامت تجاری مورد حمله قرار گرفت و فقط یک سال در فروشگاه ها دوام آورد.)

کیتی اسلاتر ، شریک ویلیام موریس اندور که با تأییدیه های افراد مشهور سر و کار دارد (او قرارداد اولیویا وایلد را با گیاهان واقعی درست کرد) ، همچنین به پولی که مشتری می تواند بدست آورد ، همراه با کنترل خلاقانه ای که می توانند اعمال کنند ، اشاره می کند. ستارگان می توانند به جای اینکه فقط برای ساقه ها و روزهای روابط عمومی ظاهر شوند ، در مورد آنچه گفته می شود حرفی برای گفتن داشته باشند. علاوه بر این ، آیا هر ستاره ای این روزها نمی خواهد چند هافناتی شود؟

خانم اسلاتر بازیگران گفتند: “بنویسید ، کارگردانی کنید ، تولید کنید. آنها مارک های خودشان را می سازند. “

این که آیا این عجله در ایجاد یک مارک تجاری منجر به اولین نمایش هایی می شود که به نظر معتبر نیستند ، یا محصولاتی هستند که در واقع مورد درخواست و نیاز نیستند ، مشتریان تصمیم می گیرند.

مایکل ژانوور ، رئیس توسعه تجارت در آژانس هنرمندان خلاق ، که به راه اندازی آزمایشگاه های هاوس کمک کرد ، گفت: “شما باید کاری لعنتی خوب و متفاوت انجام دهید.” (و آیا این محصول مناسب این طرفداران است؟) (برای اندازه گیری تأثیر فرهنگی یک فرد مشهور و اینکه آیا می توان آن را به فروش تبدیل کرد ، CAA از یک ابزار تحلیلی اختراع شده و تا حدودی پنهان استفاده می کند ، CAA Intell.)

سال گذشته ، مشتریان به سرعت با بازیگر نوجوان Millie Bobby Brown برای ویدئویی که در برنامه مراقبت از پوست خود ارسال کرد تماس گرفتند – او در تلاش بود خط جدید خود را تبلیغ کند – که در آن او از محصولات (یا حتی آب) استفاده نکرد و آرایش او دست نخورده باقی ماند. و آلیشیا کیز ، که آرایش خود را در سال 2016 مشهور کرد ، با Keys Soulcare ، مجموعه ای از محصولات که تا 3 دسامبر به طور گسترده افشا نمی شود ، وارد بازار خواهد شد. ماه گذشته ، خانم کیز ، سخنگوی پیشین مراقبت از پوست Proactiv ، محصولات جدید خود را در یک سالن مجازی VIP پر از افراد با نفوذ تبلیغ کرد و به سوالات از قبل بررسی شده از ویراستاران زیبایی و TikTokers پاسخ داد.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir