فیس بوک استارت آپ Kustomer را با برخورد با انعکاس ضد انحصار به دست می آورد

[ad_1]

SAN FRANCISCO – فیس بوک برای خرید استارتاپ های آینده دار و خنثی کردن آنها به عنوان یک تهدید رقابتی با انبوه ناظران مواجه است. این مانع از شلیک به شرکتهای بیشتر نشده است.

این شبکه اجتماعی روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد Kustomer ، یک شرکت مدیریت ارتباط با مشتری مبتدی ، را برای کمک به ایجاد تجارت الکترونیکی خود خریداری کند. این دو مشتری که با مذاکرات آشنا هستند گفت: این معامله مشتری را در حدود 1 میلیارد دلار تخمین می زند. Kustomer ، که در نیویورک مستقر است و در سال 2015 تأسیس شده است ، براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط Crunchbase ، حدود 170 میلیون دلار سرمایه سرمایه گذاری کرده است.

این معامله که هنوز به اتمام نرسیده است و منوط به تصویب مقررات است ، می تواند از تعاملات صورت گرفته در فیس بوک و سایر برنامه ها مانند WhatsApp ، Instagram و Facebook Messenger پشتیبانی بیشتری را برای مشاغل و مشتریان ارائه دهد. فیس بوک گفت ، بیش از 175 میلیون نفر با استفاده از واتس اپ با مشاغل ارتباط برقرار می کنند.

Dan Levy و Matt Idema ، مدیران فیس بوک و واتس اپ ، در پست خود در وبلاگ این شرکت گفتند: “پیام رسانی تجربه کلی مشتری بهتری را فراهم می کند و فروش را برای تجارت افزایش می دهد.”

فیس بوک این معامله را اعلام کرد حتی در حالی که کمیسیون تجارت فدرال و ده ها ایالت دعاوی ضد انحصاری علیه این شرکت آماده می کنند تا قدرت خود را از طریق ادغام رقبای نوظهور حفظ کند. چندین فرد آشنا با پرونده ها گفتند که FTC و دادستان های کل کشور انتظار دارند طی چند روز برنامه اقدامات قانونی را اعلام کنند.

این پرونده ها احتمالاً به چگونگی تسلط فیس بوک بر رسانه های اجتماعی با خرید اینستاگرام با یک میلیارد دلار در سال 2012 و خرید واتس اپ با 18 میلیارد دلار در سال 2014 متمرکز خواهد بود. در آن زمان ، شرکت ها مستقیماً با فیس بوک رقابت نمی کردند. اما برنامه هایی با میلیاردها کاربر بسیار محبوب شده اند.

علاوه بر کوستومر ، فیس بوک امسال Giphy ، سازنده GIF های متحرک را نیز به قیمت 400 میلیون دلار خریداری کرد.

فیس بوک گفت پیوند دادن نرم افزار Kustomer می تواند به پشتیبانی از میلیون ها تماس تجاری کمک کند و نمایندگان پشتیبانی مشتری را آسان تر برای دیدن و تعاملات سرویس از طریق یک رابط کاربری ساده کند. Kustomer مشابه سایر شرکت های نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری مانند Zendesk ، Salesforce یا Intercom است.

این خبر در حال تکامل است و به روز خواهد شد.

سسیلیا کانگ با گزارشاتی از واشنگتن همکاری کرد.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir