مقاله مختصر به شما می آموزد که چه نکاتی در مورد قوانین رانندگی و کارهایی که امروز باید انجام دهید

در سال 2006 هوندا او‌لین سیستم ایمنی کیسه هوای موتور سیکلت را در موتورسیکلت Gold Wing خود معرفی کرد. هوندا داعیه می نماید که سنسورهای موجود در شاخک های جلو می توانند یک بازخورد شدید از جلو را تشخیص دهند و تصمیم بگیرند که کیسه هوا گشوده شود، مقداری از انرژی رو به جلو راکب را جذب کرده و سرعت پرتاب شدن راکب از موتورسیکلت را کاهش می دهد. اشخاصی که به وسیله نقلیه خدمت می دهند و همینطور اولی پاسخ دهندگان باید هوشیار باشند، چون اکثری از سیستم های کنترل کیسه هوا ممکن میباشد تقریباً 30 دقیقه پس از قطع کردن باتری خودرو پر‌نور بمانند. همین نمونه اول این معنی را با برد آزمایش کرد و دو فرودگر مریخ‌نورد کاوشگر از سیستم‌های فرود شبیه استفاده کردند. سیستم های کیسه هوا تطبیقی ​​ممکن است از کیسه های هوای یک‌سری مرحله ای به جهت تهیه فشار باطن کیسه هوا استفاده کنند. سنسورهای مازاد به جهت گزینش محل، وزن یا اندازه نسبی سرنشینان هم ممکن میباشد به کار گیری شود. اگر چه میلیون ها کیسه هوای کارگزاری شده در حال استفاده مهم سابقه ایمنی خوب هستند، ولی حصر هایی در بضاعت آنان به جهت مراقبت از سرنشینان اتومبیل وجود دارد. رتبه بندی ایمنی خودرو Euro NCAP تولیدکنندگان را تشویق می نماید تا رویکردی جامع برای ایمنی سرنشینان اتخاذ کنند. امتیاز خوب فقط اساسی ادغام کیسه های هوا با بقیه خصوصیت های ایمنی بدست می آید. یک شرایط مضاعف خطر آفرین در زمان “تصادف ذیل سواری” شکل می دهد، که در آن یک وسیله نقلیه مسافربری اصلی نصیب عقب یک تراکتور-تریلر فاقد حفظ کننده زیر سواری عقب برخورد می نماید یا این که به حاشیه چنین تریلری که مجهز به حافظ زیر سواری نمیباشد برخورد می کند. کیسه های هوای جانبی و پرده های کیسه هوای حافظ به طور فزاینده ای در وسایل نقلیه مدرن به جهت محافظت در برابر همین دسته زیاد مرسوم از بازخورد گزینه نیاز هستند. اجرای اول کیسه‌های هوای جلو کمک چندانی به مراقبت در برابر برخوردهای جانبی نمی‌کرد، که می‌تواند خطرناک‌تر از برخورد از جلو باشد، زیرا ناحیه مچاله نگهدارنده در جلوی محیط سرنشین تماماً به دور زده می‌شود. 3 بعضا از کشورها حصر هایی را برای فروش، حمل و نقل، جابجایی و خدمت کیسه های هوا و اجزای سیستم اعمال می کنند. همین تنظیمات به سیستم اذن می دهد که کیسه هوا را اهمیت نیرویی میانگین ​​در عمده برخوردها گشوده کند. ذخیره ایربگ حداکثر نیرو فقط به جهت شدیدترین برخوردها. 6. ساختار سازمانی به جهت سیستم اعتباربخشی. 13. وظایف دبیرخانه هیئت اعتباربخشی ناحیه ای. یک واکنش شیمیایی منجر ایجاد انفجار نیتروژن برای باد کردن کیسه می شود. معمولاً، جلیقه های کیسه هوا – که در ژاکت موتورسواران ترکیب شده اند یا روی آن پوشیده می شوند – توسط راکبان معمولی در خیابان گزینه به کارگیری قرار می گیرند. به برهان طراحی فلپ خروجی کیسه هوای دستور و پانل داشبورد، این موردها به گونه‌ای طراحی نشده‌اند که در شکل باز شدن کیسه هوا قابل بازیابی باشند، به این معنی که اگر وسیله نقلیه در اثر تصادف از در بین نرود، بایستی ردوبدل شوند. اگر شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک نمایید لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum marmaris escorthtml nullednulled themesredfoxbet