مونکلر در معامله 1.4 میلیارد دلاری جزیره استون رقیب را خریداری خواهد کرد.

[ad_1]

هفته دیگر معامله دیگری را در بخش لوکس به ارمغان می آورد.

مارک ایتالیایی Moncler که بیشتر به خاطر لباس های پف دار و بیرونی شهرت دارد ، قصد دارد مارک ایتالیایی دیگری به نام Stone Island را به قیمت 1.15 میلیارد یورو یا 1.4 میلیارد دلار بخرد و جایگاه خود را در بازار رده بالای لباس های خارجی تقویت کند.

به عنوان بخشی از خرید اعلام شده در روز دوشنبه ، مونکلر 70 درصد از شرکت صاحب جزیره سنگ را از مدیر عامل شرکت کارلو ریوتی و خانواده اش خریداری خواهد کرد. سپس 30 درصد باقیمانده را از Temasek ، یک شرکت هلدینگ دولتی در سنگاپور خریداری خواهد کرد.

در بیانیه این شرکت آمده است که خانواده ریوتی قصد دارد بخشی از درآمد خود را به عنوان سهامدار در مونکلر سرمایه گذاری مجدد کند.

رئیس و مدیرعامل Moncler رمو روفینی گفت: “ما در یک زمان دشوار برای ایتالیا و جهان دور هم جمع می شویم ، زمانی که همه چیز نامطمئن و غیرقابل پیش بینی به نظر می رسد.” “اما من معتقدم که در حال حاضر برای ساختن فردای خود به انرژی و الهام جدید نیاز داریم.”

با جزیره استون ، مونکلر پس از یک سری طولانی رشد فروش دو رقمی برای عرضه های خود ، که اخیراً ضعیف شده است ، در حال توسعه سبد تجاری خود است. این خرید همچنین به شرکت ایتالیایی حضور بیشتری در بازار داخلی و یک برند جوان و مدرن لباس ورزشی می دهد که می تواند در آن سرمایه گذاری و رشد جهانی کند.

جزیره استون که افراد مشهوری مانند نوازندگان Drake و The Weeknd را به عنوان طرفدار به حساب می آورد ، در سال 1982 تاسیس شد و در پارچه های با تکنولوژی پیشرفته تخصص دارد و برخی از لباس ها بسته به دما تغییر رنگ می دهند.

آخرین معامله لوکس پس از بدترین سال در تاریخ این بخش انجام می شود که به لطف رشد تحریک شده توسط مصرف کنندگان چینی که از خانه خرید می کنند ، شروع به بهبود می کند. ماه گذشته ، شرکت کالاهای لوکس سوئیس ریچمونت گفت که برای تقویت فعالیت های خود در سرزمین اصلی چین 1.1 میلیارد دلار در خرده فروشان مد آنلاین Farfetch سرمایه گذاری خواهد کرد. و در ماه اکتبر ، LVMH تأیید کرد که هنوز جواهر فروش تیفانی را با قریب به 16 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد ، البته پس از ماه ها مذاکره شدید.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir