میله های خوبی که توسط سازنده Snickers خریداری می شود


مدیران شرکت در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفتند ، مارس ، شرکت پشت M&M و Snickers ، در حال خرید سازنده بارهای Kind ، میان وعده هایی است که فاقد طعم و مواد نگهدارنده مصنوعی هستند.

معامله برای نوع آمریکای شمالی سه سال پس از آن صورت گرفت که مریخ ، یک غول خصوصی در صنعت آبنبات ، از سهام اقلیت این شرکت برخوردار شد. این شرایط به طور رسمی اعلام نشده است ، اما افرادی که از این معامله مطلع بوده اند گفته اند که ارزش Kind را در حدود 5 میلیارد دلار ارزیابی می کنند.

Kind که توسط Daniel Lubetsky در سال 2005 تاسیس شد ، میله هایی با طعم هایی مانند قره قاط و بادام و شکلات تلخ را می فروشد و بر بسته بندی تمیز و مواد اولیه ساده تأکید دارد. قرارداد سال 2009 با استارباکس به او کمک کرد تا در بازار شلوغ میان وعده ها گسترش یابد. اکنون موسلی ، غلات و سایر محصولات نیز ارائه می شود.

این معامله تضمین پایداری صنعت میان وعده های سالم است ، زیرا مارس بیش از مارک های قدیمی خود مانند Twix و Skittles به نظر می رسد. آقای Lubetzky گفت که این فروش به Kind اجازه می دهد تا طولانی تر به نظر برسد و محصولات جدید ، گسترش جغرافیایی و خریدهای احتمالی را بررسی کند.

وی گفت: “ما دیگر نگران بازگشت در سال 2021 نیستیم.” “ما می توانیم به سرمایه گذاری هایی فکر کنیم که ظرف دو ، سه ، پنج ، 10 سال منطقی باشد.”

آقای لوبتزکی گفت که او به شرکت در شرکت و حفظ سهام Kind ادامه خواهد داد. آقای Lubetzky ، یک کارآفرین مکزیکی-آمریکایی ، تغییرات اجتماعی را به عنوان بخشی اصلی از ماموریت این شرکت در نظر گرفت. از جمله اقدامات خیرخواهانه وی بنیاد مهربانی است که به کارگران خط مقدم کمک کرده است تا در هنگام مبارزه با بیماری همه گیر کالاهایی مانند مواد غذایی و محصولات مراقبت از پوست را تهیه کنند.

مریخ ، یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی کشور ، آینده ای فراتر از آب نبات خود را برنامه ریزی می کند. مارس صاحب چندین مارک غذای حیوانات خانگی از جمله Iams ، Pedigree و Royal Canin است. وی همچنین در چند سال گذشته با خرید 7.7 میلیارد دلاری شرکت دامپزشکی VCA و European AniCura ، زنجیره ای از کلینیک ها و بیمارستان های حیوانات ، سرمایه گذاری بزرگی در صنعت مراقبت از حیوانات خانگی انجام داده است.

هنگامی که مارس در سال 2017 با قیمت 4 میلیارد دلار برای شرکت ، سهام اقلیت Kind را خریداری کرد ، تلاش کرد یک مارک میان وعده بسیار محبوب را بدست آورد که جایگزینی سالم برای میله شکلات ارائه دهد ، در حالی که Kind مورد حمایت بین المللی مریخ قرار گرفت. البته از آن زمان ، همه گیری در نحوه خرید افراد برای غذا و غذا و نحوه ارائه محصولات جدید توسط شرکت ها تغییر کرده است. آقای Lubecki گفت ، در حالی كه صاحبان خانه با تهیه میان وعده ها و شركت از حضور پررنگ آنلاین استفاده می كردند ، فروش آنها در ابتدا با شروع همه گیری جهش كرد.

اما میان وعده ها تحت فشار هستند زیرا کافه های شرکتی ، فرودگاه ها و کافه ها هنوز تجارت کمی دارند یا هیچ کاری ندارند. همچنین معرفی محصولات برای شرکت های مواد غذایی دشوارتر شده است ، زیرا سوپرمارکت ها قفسه ها را به مواردی که می دانند محبوب خواهد بود محدود می کنند.

نمونه های شخصی ، روش سنتی برای معرفی یک محصول جدید به بازار ، به یک خطر سلامتی تبدیل شده است.

آقای لوبتسکی گفت: “ارائه موارد جدید در سراسر جهان در طول سال كوید چالش برانگیز است.” “این گونه در سراسر جهان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ، اما بیشتر از آنچه ما می خواهیم طول می کشد.”

این پیشینه حداقل در کوتاه مدت روندهایی را تغییر داد که به نظر می رسید مارک های غذایی پایدار مانند General Mills ، Kellogg و Campbell Soup را تهدید می کند ، جایی که فروش در طی همه گیر شدن افزایش یافت. بزرگترین شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی در ایالات متحده سالها تلاش کرده اند تا با نوآوری های ناشی از مارک های جدیدی که ابتدا به Whole Foods نفوذ کرده اند و بعداً به غذاهای سنتی مانند Kroger و Costco نفوذ کرده اند ، رقابت کنند.

آقای لوبتسکی گفت: “من کاملاً معتقدم که مارک های مخرب آینده بسیار طولانی دارند – در سال های 2020 و 2021 کمی کمتر.”

آقای لوبتسکی گفت ، هنوز میزان فروش نوع آن از حدود 1 میلیارد دلار در پایان سال 2017 به حدود 1.5 میلیارد دلار رسیده است. این کشور دامنه خود را از پنج کشور به 35 کشور از جمله چین ، آلمان و فرانسه و دامنه محصولات را شامل محصولات منجمد با تکیه بر فناوری مریخ در ایجاد میله های منجمد بدون لبنیات ، گسترش داده است.

گرانت رید ، مدیر عامل شرکت مریخ در بیانیه ای گفت: “هنگامی که ما این مشارکت را آغاز کردیم ، من گفتم که این همکاری بر اساس تحسین متقابل و یک چشم انداز مشترک برای رشد بنا شده است.” “در طی سه سال ، می توانید تأثیر آن را ببینید ، زیرا با هم در گروه میان وعده های سالم رشد کرده ایم.”


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>