نگاه ساتبی و کریستی به لوکس به عنوان پادزهر ویروس کرونا

[ad_1]

لندن – بیست و دو سال از طریق Iago ، отSatbis و ‌Christie از طریق حراج ‌Part پول کسب کرده است. و آن که حدوداً آن بود. “اکنون ، در حال تغییر سریع از بیماری همه گیر ویروس کرونا ، فناوری این نام های” شرور “را در” هر “تجارت متفاوت” دگرگون کرده است. لوکس این تفاوت را ایجاد می کند. ‌ ‌

Sotheby’s ، با توجه به املاک فنی و فنی مخابراتی Frenchfeito-French-Israel agmagnet ‌Patrick raDrahi ، که به طور کلی به فروش می رسد. در ماه دسامبر گفت که این ساختار به دو تقسیم جهانی “به همان اندازه مهم” تقسیم می شود: یکی برای هنرهای زیبا و دیگری برای تجملات ، هنر و اشیا. محصولاتی از جمله ساعت ها و جواهرات “به عنوان” مناطق اصلی رشد “شناخته شده اند.

Sotheby’s از طریق کریستیز که از اوایل سال 2010 در این بازی لوکس بازی می کند ، دارای کیفیت بالاتری است. کریستی متعلق به جمع کننده میلیاردر فرانسوی ، فرانسوا پینو ، که گروه کالاهای لوکس لوکس Kering را نیز تأسیس کرد ، فقط فروش آنلاین از “طراحی” خریداران آسیایی ، به ویژه خریداران آسیایی ، به ویژه خریداران آسیایی را ارائه داد. پنج سال بعد ، تمساح سفید ، هرمس ، بیرکین ، در یک حراجی ، در هنگ کنگ ، با قیمت 380،000 دلار به فروش رسید.

وقتی ویروس کرونا با حراج های “زنده” خاموش شود ، “دیجیتال” “Sotheby’s wswung” بر آن غلبه خواهد کرد. بنابراین chelinelinelinelinelinelinelinelineuryuryuryquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiqui quiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiquiqui quiquiquiquiquiquiqui

اینها “طراحی” 425 میلیون دلار “در مقایسه با 60 میلیون دلار مربوط به مدت مشابه سال گذشته” “جمع آوری” کردند. ، در London ، در Hampton ها و Palm باز شوید. ‌‌

به گفته وندی کرامول ، مشاور هنری مستقر در نیویورک و کارمند سابق Sotheby که از نزدیک شرکت را کنترل می کند ، حراج خانه مهم برای تبدیل شدن به تجملات توسط تاد اسمیت ، رئیس جمهور و رئیس اجرایی 2015-2019 انجام شد. در آخرین سال قبل از بیماری ناتوانی خون در ساتبی ، 71/2 میلیون دلار ضرر داشته است (کریستی که متعلق به شخص شخصی است ، سود یا زیان سالانه معادل آن را منتشر نمی کند). ‌

خانم نی گفت: “حاشیه ها همچنین در بالای مهمانی هایی که درآمد کافی ندارند ، فرسوده شدند.” کرامول “بنابراین adTad تصمیم گرفت” برای “تجارت الکترونیکی. این کار با ارائه “لوکس” “همه” قیمت ها ، “امتیاز” ، “ساعت” ، “ننه” برای تجارت “در مقیاس بزرگ” معنی دار بود.

بر اساس داده های ارائه شده توسط راشل پونال ، استاد هنر و دارایی در دانشگاه ماستریخت هلند ، در سال 2019 ، فروش حراج های هنری و عتیقه جات در سراسر جهان 17.9 میلیارد دلار جمع شد که هفت درصد کمتر از سال قبل است. بر اساس گزارشی که در ماه سپتامبر توسط گروه مشاوره بوستون منتشر شد ، بازار جهانی کالاهای لوکس دست دوم مانند جواهرات و ساعت ها به ارزش حدود 21 میلیارد یورو یا حدود 23 میلیارد دلار سالانه 8 درصد رشد می کند. ‌

بنابراین حراج ها به صورت اپلیکیشن های اپلیکیشن های حراجی هستند

تفصیلی چهره تجزیه و تحلیل آمار و ارقام در طول این بزرگترین مورد مناقشه سال، از از هنر مستقر در لندن Лон iiiiiiiiii iiiiiiiiii، 20، 60 живо زندگی می کنند در hoteby’s انجام و کیف های دستی ، در مقابل این 48 درصد در همین دوره در سال 92019 است. با این وجود از 339 دلار آمریکا از هر میلیون درآمد تنها 4 درصد است. طبق گفته Pi-EX ، تاکنون ، Christie’s لیستی با 38 معادل فروش کمتر در حال گسترش را به خود اختصاص داده است که 251 میلیون دلار سود کسب کرده که در سال گذشته 42 درصد کاهش داشته است. ‌ ‌

حراج ها

خانم بورون خاطرنشان کرد که بسیاری از این فروشهای لوکس در حال رشد تنها حاوی تعداد بسیار زیادی است. به عنوان مثال “جفت” کفش “جردن” 560،000 دلاری مایکل که رکوردشکنی کرد ، تنها مورد حراج آنلاین ساتبی در ماه مه بود. خانم بورون گفت ، با حفظ هاله ای از انحصار و اصالت اقلام لوکس ، خانه های حراج افزایش درآمد را دشوار می کنند. “ساخت آنها با” افزایش “حجم” غیرممکن “است.”

اما دلیل قانع کننده دیگری نیز وجود دارد که فکر می کند lux چنین امکانی را بیش از حراج یا عملکردهای خانه در نظر گرفته است.

جوش پولان ، مدیر ارشد تلویزیون برای خریداران گفت: “افکار” آنها “گسترده” “مجموعه” دسته بندی “بود ، اما خانه حراج 276 ساله قصد نداشت به یک سوپرمارکت لوکس تبدیل شود. وی گفت: “هنر زیبا همان چیزی است که ساتبی بیشتر به آن مشهور است و این تغییری نخواهد کرد.”

خانم مینا ، رئیس مطبوعات مستقر در سوتبی در لندن ، گفت که تاکنون 42 درصد از شرکت کنندگان در فروش لوکس خود در سال 2020 جدید بوده اند. هنرهای زیبا بیش از 85 درصد از گردش مالی سالانه خانه حراج را ایجاد می کند. ‌

اگر مشتری جدید بتواند 10،000 دلار پیش پرداخت برای داشتن یک کالای لوکس مانند کیف دستی را بپردازد ، احتمالاً می تواند اعتماد صرف 100000 دلار یا حتی 1 میلیون دلار را در یک حراج هنری که همیشه این شرکت های قدیمی هستند ، جلب کند. بزرگترین فروش “خود” را انجام داده اند و باعث بهبود نام تجاری می شوند.

کلی “گفت:” اکنون “بهترین زمان” برای سو سوفی است که “تأیید شده است” موقعیت او به عنوان خرده فروشی لوکس “، گفت: کلی” منگ “پارنول ،” سخنرانی سخنرانی “سخنرانی” تجمل ” مجدداً به فروش برسید.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir