هواپیمای 737 Max بوئینگ مجدداً برای پرواز تأیید شده است ، اما هنوز کارهایی وجود دارد که باید قبل از استفاده شرکت های هواپیمایی انجام شود.


اداره هواپیمایی فدرال روز چهارشنبه ممنوعیت بوئینگ 737 مکس را لغو کرد و به هواپیما اجازه داد پس از سقوط بیش از 20 ماه پس از سقوط در اندونزی و اتیوپی که منجر به کشته شدن 346 نفر شد ، به آسمان بازگردد.

حداکثر یک طرفه ، حداکثر تا 230 صندلی ، تا زمانی که زمین گیر نشود ، در مسیرهای مسافت کوتاه و متوسط ​​یک اسب کار بود. نیراج چوکشی از نیویورک تایمز توضیح می دهد ، اما رفع این ممنوعیت س questionsالات زیادی را در مورد آینده ایجاد می کند. آنچه ما می دانیم در اینجا است:

  • بعید است که بیشتر مسافران به این زودی ها با مکس روبرو شوند. FAA هنوز مراحل آموزش خلبانی را برای خطوط هوایی ایالات متحده که با حداکثر هواپیما پرواز می کنند تصویب نکرده است. هواپیماها باید با نرم افزار و سیم کشی جدید به روز شوند. و شرکت های هواپیمایی متأثر از افت شدید سفر انگیزه زیادی برای اقدام فوری ندارند.

  • خطوط هوایی آمریکا انتظار می رود اولین هواپیمایی باشد که با مکس پرواز می کند، با برنامه ریزی برای استفاده از هواپیما از 29 دسامبر تا 4 ژانویه برای پروازهای متصل فرودگاه بین المللی میامی و فرودگاه لا گاردیا در نیویورک. مطابق نامه مدیران اجرایی ایالات متحده به کارمندان ، این شرکت هواپیمایی قصد دارد خدمات خود را در ژانویه با استفاده از Max برای 36 پرواز از میامی در یک روز افزایش دهد.

  • انجمن خلبانان خط هوایی نسبت به تغییراتی که توسط FAA دستور داده شده ابراز اطمینان کرده است اتحادیه که نمایندگی نزدیک به 60،000 خلبان در آمریکای شمالی ، از جمله دلتا و یونایتد است ، گفت: “معتقد است که تعمیرات مهندسی سیستم های هواپیما که دارای اهمیت حیاتی هستند قابل اعتماد هستند و یک م effectiveلفه م leadingثر برای بازگشت ایمن به سرویس خواهند بود. 737 حداکثر “

  • بسیاری از کارشناسان می گویند بازیابی اعتماد مسافران به هواپیما مدت زیادی طول نمی کشد. شرکت های هواپیمایی آمادگی نشان دادن ایمنی هواپیما را دارند و به مشتریان اطمینان می دهند که آمادگی آن را بررسی می کنند. یونایتد گفت که “آموزش خلبانان اضافی ، پروازهای آزمایشی متعدد و تجزیه و تحلیل فنی کامل برای اطمینان از آماده بودن هواپیما برای پرواز” را انجام خواهد داد.

  • همه گیری مقداری از فشار را برای پرواز سریع هواپیما کاهش داد. با تعداد کمی از مسافران ، شرکت های هواپیمایی می توانند بدون از دست دادن مشاغل زیاد ، جت را به تدریج وارد کنند و به آنها فرصت می دهند تا به مسافران مردد نشان دهند که هواپیما می تواند بدون حادثه پرواز کند. و تحلیلگران بر این باورند که چند ماه بدون مشکلات اساسی راهی طولانی برای رفع هرگونه شک و تردید خواهد بود.

  • قبل از فعالیت ماکس در خارج از ایالات متحده ، سایر مقامات هواپیمایی باید تصمیمات مشابهی را صادر کنند. به عنوان مثال ، مارك گارنوت ، وزیر حمل و نقل كانادا ، گفت كه آژانس وی هنوز در حال بررسی خود است و “بین آنچه FAA امروز تصویب كرده و آنچه كانادا برای اپراتورهای خود نیاز دارد ، اختلافاتی وجود خواهد داشت.”


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>