پس از یک سال سخت ، تبلیغات تعطیلات واقعی می شوند

[ad_1]

برای بینندگان تلویزیون ، فصل تعطیلات به معنای تبلیغاتی است که با بابانوئل با گونه های صورتی ، خرس های قطبی تولید شده توسط کامپیوتر و اتومبیل های کاملاً جدید تزئین شده با کمان های بزرگ قرمز پر شده است.

این بار ، در پایان یک سال دشوار ، حمله رعد اسا سالانه تبلیغاتی شامل یادآوری های واضحی از بیماری همه گیر ویروس کرونا است که در تصاویر معمول خرید و شادی جشن مخلوط شده است.

راوی تبلیغات کریسمس والمارت که افراد مختلف را با نقاب محافظ نشان می دهد ، می گوید: “بیایید سالن ها را تزئین کنیم – از طریق تماس های ویدئویی.” تبلیغات هاینکن در همین راستا با شعاری خاتمه می یابد که به آرامی چالش های جشن سال 2020 را تأیید می کند: # مسئولیت پذیری اجتماعی کنید. “

تبلیغ مالیخولیایی برای Chick-fil-A یک خانواده چهار نفره را در میدان اصلی یک شهر تقریباً خالی از سکنه دنبال می کند ، جایی که یک پیرزن برای روشن کردن چراغ های تعطیلات مشکل دارد. مادر می گوید: “به نظر می رسد امسال همه چیز خاموش است.”

سرویس پستی ایالات متحده ، شاید پس از حمله مداوم رئیس جمهور ترامپ به آن در طی یک کار کبودی ، نیاز به تبلیغ خوبی داشته باشد ، یک بسته تبلیغاتی برای پخش بسیار کند “من برای کریسمس در خانه هستم” منتشر کرد که حمل و نقل های پستی را نشان می دهد. بسیاری از آنها با ماسک ، نامه ها و بسته ها را قهرمانانه از طریق باران ، برف و برف تحویل می دهند.

یک شکن جشن از فروشگاه سوپر مارکت های زنجیره ای تگزاس HEB با دیدار یک دختر جوان و مادربزرگش که در دو طرف درب شیشه ای انجام می شود ، ادامه می یابد. در توالی مونتاژ افرادی که کارهای خوبی انجام می دهند ، این آگهی همچنین نشان می دهد که چگونه اعضای خانواده وعده های غذایی را در جعبه ها برای پرستاران و پزشکان آماده می کنند. راوی می گوید: “وقتی تگزاسی ها به تگزاسی ها کمک می کنند ، همه ما می درخشیم.”

پس از مرگ بیش از 270،000 آمریکایی بر اثر Covid-19 و میلیونها نفر شغل خود را از دست دادند و یا در نتیجه کار در خانه به کار خود پایان دادند ، شرکت ها اگر تبلیغات تجاری ، زنگ های سورتمه کامل و تلفن های همراه خود را انجام دهند ، خطر ناپدید شدن را دارند هو ، مدیران بازاریابی گفتند.

برد هیراگانا ، مدیرعامل برند در جنرال میلز در آمریکای شمالی گفت: “بازاریابی ما سعی کرده است نسبت به فصل تعطیلات چالش برانگیز احترام و همدلی داشته باشد.” “کووید ما را مجبور کرده است تا تمرکز خود را در ارائه ارزش به مصرف کنندگان تغییر دهیم. و نشان دادن چیزهایی که مخالف دنیایی است که در آن زندگی می کنند این کار را نمی کند. “

آقای هیراگاگا افزود ، جنرال میلز بازاریابی خود را به گونه ای تنظیم کرده است که افرادی که وعده های غذایی بیشتری در خانه می پزند و به دنبال دستور العمل های آسان و مقرون به صرفه هستند ، جلب شود. علاوه بر این ، وی گفت ، در تبلیغات این شرکت همچنین باید “با افرادی صحبت شود كه شغل خود را از دست داده اند یا تنها هستند و از ارتباط با بیماری خود قطع شده یا نگران هستند.”

شرکت های دیگر از رویکرد جدی پرهیز می کنند و تبلیغات طنزی را که از “بدترین سال” استفاده می کنند در شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند.

اولیویا کلمن ، ستاره “تاج” ، در تبلیغات Marks & Spencer صدایی کج و معوج می دهد. وی در حالی که بطری جین فصلی شرکت انگلیسی در صفحه را پر می کند ، می گوید: “چه سالی؟” “بیایید سعی کنیم کریسمس را کمی روشن تر کنیم ، درست است؟”

در تبلیغاتی با عنوان “Match Made in Hell” ، Match.com یک شرور سال را می سازد که در آستانه پایان است ، و شیطان را در اولین قرار امیدوار کننده با زنی به نام 2020 نشان می دهد.

یک تبلیغ تجاری Xfinity نقش استیو کارل را در نقش بابانوئل بازی می کند ، که آنقدر خسته است که در طی یک کنفرانس ویدیویی با الف ها سلام خوشحال خود را قطع می کند: “می دانید چه؟ من حتی نمی توانم آن را جعل کنم. می بینید که بعد از سالی که تازه گذرانده ایم ، هدیه های معمول آن را برش نخواهند داد. وی بعداً به كارگران خود و بعداً به مصرف كنندگان خود تبریک گفت كه این كار را از طریق كشش ناگهانی انجام داده اند. به نوعی همه شما راهی برای رسیدن به آن پیدا کردید.

تبلیغات مربوط به آمازون ، کوهل و مایکروسافت استرس و ارتباطات از دست رفته در زندگی روزمره را در طی یک بیماری همه گیر نشان می دهد ، نمایش برنامه های رقص و یادداشت های لغو شده توسط همسایگان تنها که به دنبال ارتباط انسانی با پنجره ها هستند تسکو به بینندگان اطمینان می دهد که گناهان قرنطینه آنها – به عنوان مثال ، دادن مدل موی وحشتناک به اعضای خانواده – آنها را در لیست شیطان سانتا قرار نخواهد داد.

چندین شرکت به نوستالژی روی آوردند ، گویا امیدوارند که در سال 2020 حذف شوند. آلدی در مبارزات فصلی بازاریابی به چندین دهه فیلم مانند “ET” و “Alone at Home” استناد می کند و تبلیغ گوچی نشان می دهد یک مهمانی جشن برگزار شده در طی دهه 90

هرشی نسخه اصلاح شده آگهی محبوب تعطیلات خود را تولید کرده است که از سال 1989 شامل یک گروه کر از بوسه های هرشی است. تغییراتی که در تبلیغ ایجاد کردید – مانند اضافه شدن بازیگران زنده – هوادارانی را خشمگین کرد که به ظاهر از بسیاری از اختلالات زندگی خود خسته شده اند. این شرکت به سرعت قول داد که پخش آگهی را در نسخه اصلی خود ادامه دهد.

جیمز فریزر ، مدیر استراتژی آژانس Mother ، مستقر در نیویورک ، که با این شرکت همکاری می کند ، گفت: در طول بیکاری بالا ، Target بر توانایی خرید تمرکز کرد.

وی گفت: “توازنی که ما سعی در مدیریت آن داریم این است که چگونه واقعیت ها و چالش های Covid را بدون از بین بردن جادوی فصل تشخیص دهیم.” “چگونه ادعا می کنید که تعطیلات زمان انسجام و شادی است ، فرصتی برای نفس کشیدن از واقعیت های روز بدون ناشنوا شدن؟”

طبق یک گروه تحقیقاتی WARC ، همه گیری منجر به ناپدید شدن 63 میلیارد دلار از بازار تبلیغات جهانی در سال جاری شده است. همانطور که بحران در زندگی آمریکایی ها در ماه مارس به واقعیت تبدیل شد ، تولیدکنندگان آگهی باید در استراتژی های خود در حال بازنگری باشند.

آقای فریزر گفت: “در ابتدا ، همه می خواستند نشان دهند ،” هی ، متوجه شدیم “. “اما در تابستان انتقال به این وانمود شد که هیچ اتفاقی نمی افتد. در حال حاضر اکثر مارک ها ضمن ارائه تصویری از امید ، عادی جدید یعنی محدودیت های موجود در زندگی ما را پذیرفته اند. “

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir