پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

اطراف دو رخنه انگشتی پیستون (در باطن پیستون) ضخیمتر ساخته شده میباشد تا استقامت همین سوراخها ارتقاء یابد. در موقع ساخت پیستون ها، تلاش می نمایند آنان راکمی بیضی شکل درست کنند تا در موقع گرم شدن به رخ استوانه درآید. در اين وضعيت جارينگي شيبدار بوده ولي رينگ داراي جهت خاصي براي نصب كردن نبوده و مي اقتدار به رخ دلخواه آنرا نصب كرد . از مزایای آلومینیوم می قدرت به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در در مقابل آلومینیوم کلیدی معایبی زیرا بها بالا و انبساط دوچندان است . به طور کلی ، ترازو پیستون با طراحی موتور محدود می شود ، ولی پیستون مهم ساخت یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز کلیدی دیوار سیلندر ، نقش مهمی در حفظ فشار بالای گاز دارد. در عاقبت بقایای روغن را به طور کامل پاک می کند. در نتیجه رینگ یک عایق بندی بی عیب و نقص تولید می کند. همین خرابی باعث مختل شدن عملکرد احتراقی ماشین شده و در نتیجه نیروی حتمی به چرخها انتقال دیتا نمی شود. آن قسمت از میل لنگ که در همین یاتاقان ها قرار گرفته هست سطوح میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور همین سطوح، سطح های دیگری وجود دارااست که به سر بزرگ جور های پیستون مربوط هستند، سطوح اخیر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ به طور معمول بین هر دو سطح یک لنگی وجود دارد. پروفیل I-beam حداکثر مقاومت بنا ای را اهمیت حداقل هزینه وزن می دهد و مثل پیستون ، می خوا‌هیم وزن میله اتصال را تا حد ممکن ذیل نگه داریم. فضای دربین پیستون و سیلندر، دارای به کار گیری از رینگهای پیستون که در شیارهایی بر روی مرحله خارجی پیستون قرار میگیرند، آببندی میشود تا از نشت هوا وسوخت به بیرون از سیلندر و نشت روغن به باطن آن پرهیز شود. ماشین های سواری مدرن و امروزی، از پیستونهای آلومینیمی، به ادله سبکی و انتقال حرارت بهتر، استفاده میشود. هنگامی تسمه تایم ببرد، ریتم گشوده و بسته شدن سوپاپ ها بهم میریزد و اگر دور موتور بالا باشد، بسته به طراحی موتور به احتمال دوچندان سوپاپ اهمیت سطح رویی پیستون بازخورد می‌کند و منهای شکسته شدن خویش سوپاپ باعث جراحت دیدن پیستون نیز میشود. این پیستونها در آن ها برشی اعمال نشده و تمام هم نامیده میشوند. پیستون ها مهم فاکتورهای متفاوتی دسته بندی میشوند. از آنجایی که پیستون ها در ارتفاع قدمت موتور، میلیون ها توشه بالا و پایین می روند، عایق بندی پیستون ها از کلیدی متعددی برخوردار است. زمانی که حلقه ها آغاز به فرسودگی می کنند، بضاعت و توان آنها به جهت عایق بندی گاز احتراق کاهش می یابد. تیم رینگ، معمولاً از بالا به پایین، شامل رینگ فشار، رینگ وایپر و رینگ روغن است که همگی آن ها از فولاد یا چدن ساخته شده اند. مجموعه بعدی حلقه ها در پیستون که زیر رینگ دانسیته و بالای حلقه روغنی واقع می شوند، حلقه وایپر یا پاک کننده پیستون نامیده می piston 62mm berapa cc شود.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin