چه کسی جمعه سیاه را به تعویق می اندازد؟ امسال فرانسوی ها

[ad_1]

اما رشد سریع ، آمازون را به نمادی از یک شرکت چندملیتی غالب تبدیل کرده است که بدخواهان ادعا می کنند مصرف نامطلوب به سبک آمریکایی و همچنین بی ثباتی شغلی و تخریب محیط زیست را در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به وجود می آورند.

در آستانه اعلامیه ، آقای ل میر و سایر سیاستمداران از خریداران خواستند که آمازون را به تجارت خود ندهند.

آن هیدالگو ، شهردار پاریس و سازمان های زیست محیطی و گروه های تجاری دادخواست آنلاین را تحت عنوان “Noël Sans Amazon” (“کریسمس بدون آمازون”) منتشر کرده اند. او خطاب به سانتا ، مشترکان خود را با “#ChristmasWithoutAmazon” درگیر کرد ، که به عنوان گرینچ اجتناب کننده مالیات توصیف می شود که مشاغل کوچک ، مشاغل و محیط زیست را از بین می برد.

با این حال ، تماس مسلحانه مجازی به سرعت قربانی هک آنلاین شد که وب سایت را با امضاهای جعلی ارسال شده از بیش از 200 سرور مختلف ، از جمله صدها نفر به نام جف بزوس ، مدیر عامل آمازون ، با اظهار نظر “ببخشید ، متاسفم جف نیست.

اما نفوذ آمازون در فرانسه – که حدود 20 درصد از بازار تجارت الکترونیک فرانسه را در اختیار دارد – به حدی است که سایر خرده فروشان عمده از توافق برای تعویق فروش خود در جمعه سیاه تا آمازون خودداری می کنند.

پس از اینکه آقای لو مر روز چهارشنبه به سنای فرانسه گفت که منطقی است که با به تعویق انداختن جمعه سیاه کمک به خرده فروشان شود ، فردریک دووال ، مدیر کل آمازون فرانسه ، روز پنجشنبه به یک رادیو فرانسه گفت که آمازون “به توصیه های دولت گوش می دهد” و فروش آنلاین خود را به 4 دسامبر موکول می کند و زمینه را برای اجماع گسترده فراهم می کند.

با این وجود مشاجره سیاستمداران فرانسوی برای مهار خشم تجارت های کوچک ، بحث و جدال گسترده تری را درباره خود جمعه سیاه باز کرده است ، موضوعی که تا چند سال پیش حتی در اروپا واقعه ای نبود. این محصول عمدتا توسط آمازون معرفی شد که در پایان با فروش در ایالات متحده شروع به فروش عمده کرد.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir