چگونه اطلاعات غلط انتشار دهندگان نظریه های نادرست انتخابات را ایجاد می کند

[ad_1]

فادی قرآن ، مدیر آواز گفت: “به دلیل نحوه کار الگوریتم فیس بوک ، این توزیع کنندگان فوق العاده قادر به تهیه گفتمان هستند.” “اغلب این پیشنهاد مطرح می شود که اطلاعات نادرست یا شایعات تازه در حال دامن زدن است. این توزیع کنندگان بیش از حد نشان می دهد که تلاش عمدی برای تعریف مجدد روایت عمومی وجود دارد. “

بر اساس این نظرسنجی ، در حدود 3.5 میلیون تعامل در فیس بوک – از جمله لایک ، نظر و اشتراک – از پست های عمومی مربوط به “توقف سرقت” در هفته 3 نوامبر وجود داشت. از این تعداد ، پروفایل اریک ترامپ ، دایموند و سیلک و آقای استراکا سهم نامتناسبی را نشان می دهند – تقریبا 6 درصد یا 200000 از این تعاملات.

اگرچه تأثیر این گروه محسوس بود ، اما به انتشار اطلاعات غلط مورد تشویق پرزیدنت ترامپ از آن زمان نزدیک نشد. به گفته Crowdtangle ، ابزار تجزیه و تحلیل فیس بوک ، از 20 پست جذاب فیس بوک در هفته گذشته ، حاوی کلمه “انتخابات” ، همه از آقای ترامپ بوده است. مشخص شد که همه این ادعاها نادرست یا گمراه کننده توسط راستی آزموده های مستقل است.

رئیس جمهور و هواداران وی از انتخابات تقلب بی دلیل برای به چالش کشیدن رای گیری در تعدادی از کشورها استفاده کرده اند. گزارش ها مبنی بر سو mal عملکرد دستگاه های رأی دهی ، شمارش آگاهانه نادرست نامه های الکترونیکی و سایر بی نظمی های موثر بر رأی دادن توسط مقامات انتخاباتی و روزنامه نگاران مورد بررسی قرار گرفتند که هیچ شواهدی از کلاهبرداری گسترده رأی دهندگان پیدا نکردند.

ادعاهای کلاهبرداری در رأی دهندگان در هفته های اخیر همچنان جمع آوری شده است که به دلیل عمده حساب های معروف ، بیشتر جمع شده است. با توجه به تجزیه و تحلیل آواز ، نگاهی به یک دوره چهار هفته ای که از اواسط ماه اکتبر آغاز می شود ، نشان می دهد که رئیس جمهور ترامپ و 25 بزرگترین عامل انتشار اطلاعات غلط در تقلب در رای دهندگان ، 28.6٪ از تعاملات مردم با این محتوا را تشکیل می دهند.

آقای قرآن گفت: “آنچه می بینیم این افراد انجام می دهند چیزی مانند روشن كردن آتش با سوخت است كه برای ایجاد سریع شعله های آتش طراحی شده است.” “این بازیگران به اندازه کافی قدرت ایجاد کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که این اطلاعات غلط به میلیون ها آمریکایی رسیده است.”

آواز برای یافتن توسعه دهنده های فوق العاده ، لیستی از 95،546 پست در فیس بوک را که شامل داستان هایی از تقلب در رای دهندگان است ، تهیه کرد. این پست ها تقریباً 60 میلیون بار توسط افراد در فیس بوک پسندیده ، به اشتراک گذاشته شده یا در مورد آنها نظر داده شده است.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir