چگونه خرده فروشان در حال آماده سازی برای جلوگیری از تبدیل جمعه سیاه به توسعه دهنده هستند.

[ad_1]

جمعه سیاه از مدت ها پیش بزرگترین روز خرید در سال بوده است ، معاملات درب باعث تحریک خریداران لجباز شده است تا تمام شب را در مقابل فروشگاه های بزرگ کمپ بزنند.

اما با گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور و مسئولان بهداشت عمومی مردم را ترغیب می کنند که از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند ، آیا فروشگاه ها همچنان به جذب مشتری در داخل ادامه می دهند؟ و اگر چنین کنند ، آیا مشتریان طعمه را می گیرند و حاضر می شوند؟

کلی اوکیف ، یک شریک مدیر در شرکت مشاوره مارک فدراسیون ، گفت: “امسال جمعه سیاه برخلاف سالهای دیگر خواهد بود. “امسال جمعیتی برای شکستن در والمارت وجود نخواهد داشت. تعداد افراد در مغازه ها کمتر خواهد بود و مدیریت بسیار بهتری در مورد این افراد وجود خواهد داشت. “

آنچه بزرگترین خرده فروشان برای حفظ امنیت مشتریان در جمعه سیاه امسال انجام می دهند ، در اینجا است:

Best Buy اعلام کرد که کنسول های بازی جدید امسال را فقط به صورت آنلاین می فروشد تا از خطوط خارج از فروشگاه جلوگیری کند.

این زنجیره الکترونیکی اعلام کرد تعداد مشتریان در فروشگاه ها را محدود می کند تا از دستورالعمل های حذف اجتماعی توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها پیروی کنند. Best Buy همچنین گفت که محدود کردن ساعات کار فروشگاه ، کاهش اشتغال و استفاده از خدمات محدود فقط “درصورت کمک به جوامع محلی در کنترل شیوع” را در نظر خواهد گرفت.

همه سفارشات وانت اکنون کنار گذاشته می شوند و بارگیری قبل و بعد از ساعت فروشگاه در دسترس خواهد بود.

فروشگاه ها به مشتریان و کارمندان خود ملزم به پوشیدن روکش صورت می کنند و پوشش صورت را به مشتریانی که فاقد آن هستند تحویل می دهند. Best Buy دستمال های ضدعفونی کننده در نزدیکی نمایشگرهای با لمس بالا را فراهم می کند تا به مشتریان امکان پاک کردن سطوح قبل از درگیر شدن با آنها را بدهد.

Walmart در ماه نوامبر سه فروش جداگانه انجام داد ، هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه.

این فرصت را به مشتریان می دهد تا سفارشات آنلاین جمعه سیاه خود را از طریق خدمات محدودکننده تماس والمارت دریافت کنند.

در روز جمعه سیاه ، فروشگاه های والمارت ساعت 5 صبح افتتاح می شوند و از مشتریان خواسته می شود که برای ورود به فروشگاه ها خط مستقیمی تشکیل دهند. کارمندان سبدهای خرید مرمت شده را توزیع می کنند و به مشتریان یادآوری می کنند هنگام ورود به فروشگاه از ماسک استفاده کنند. Walmart تعداد مشتریان در فروشگاه را به ظرفیت 20 درصدی محدود می کند و مشتریان را به خرید در سمت راست راهروها راهنمایی می کند.

تارگت پیشنهادات فروش خود را در سراسر ماه نوامبر توزیع کرده و هر هفته تبلیغات مربوط به دسته های مختلف محصولات را ارائه می دهد.

برای به حداقل رساندن خطوط ، Target دستگاه های صندوق پول نقد سیار را اضافه کرده است تا به کارمندان فروشگاه کمک کند خریداران را در هر نقطه از فروشگاه پرداخت کنند. این شرکت همچنین به مهمانان این امکان را می دهد تا با استفاده از برنامه تلفن همراه Target خود را آزاد کنند.

علاوه بر این ، شرکت هزاران مورد واجد شرایط را در همان روز اضافه کرد.

تارگت می گوید این تعداد خریداران را کنترل خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود مردم فضای کافی برای خرید ایمن را دارند و به مشتریان این امکان را می دهد که در مقابل فروشگاه محلی خود یک صف رزرو کنند.

خرده فروش خانگی در تلاش برای کاهش جمعیت ، قیمت های جمعه سیاه را در طول فصل تعطیلات ، از 6 نوامبر تا دسامبر ، در فروشگاه و آنلاین ، مقرون به صرفه کرده است. هوم دپوت اظهار داشت: تعداد فضاهای نمایش داده شده در مناطق خاص در فروشگاه ها را کاهش داده تا فضای بیشتری برای فاصله اجتماعی ایجاد کند.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir