کارت های تعطیلات برای سال 2020 – نیویورک تایمز

[ad_1]

در اواخر ماه اکتبر ، مگان سیم ، 28 ساله ، صاحب یک فروشگاه کارت تبریک آنلاین به نام Saucy Avocado ، متوجه شد که متوسط ​​اندازه سفارش او بیش از حد معمول است.

خانم سیم معمولاً در آستانه تعطیلات یک یا دو کارت به مشتری می فروشد. اما امسال ، تبریک ویروس کرونا – با لباس های Hazmat ، منابع بزرگنمایی و نمونه های واکسن – در معرض فروش است.

خانم سیم گفت: “بسیاری از مشتریان من به من می گویند که آنها در حال آماده شدن برای ارسال کارت برای همه عزیزان خود هستند.” “این شیرین و همزمان دلخراش است.”

پس از ماه ها مسافرت محدود و معاشرت ، بسیاری از افراد با ناامیدی از دوستان و خانواده دور می مانند. بر اساس نظرسنجی Axios-Ipsos در نوامبر ، 61 درصد از آمریکایی ها برنامه خود را برای شکرگذاری تغییر داده اند ، از مقیاس اجتماعات بزرگ یا به طور کلی کنار گذاشتن شام کاسته اند.

یک نظرسنجی در ماه اکتبر توسط Enksy ، یک بازار صنایع دستی آنلاین ، نشان داد که 46 درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند کارت های فیزیکی را در این فصل ارسال کنند ، در حالی که این تعداد برای پاسخ دهندگانی که از جمع آوری شخصی پرهیز می کنند به 62 درصد می رسد.

سازندگان کارت مانند Hallmark و Paper Source در حال بهره مندی از مزایا و گزارش فروش فزاینده هستند.

برای صنعت کارت تبریک ، که برای دهه ها فروپاشی کرده است ، این یک نقطه عطف مهم است. وقتی همه آنچه برای کریسمس می خواهیم این است که با هم باشیم ، ارسال یک کارت بی پروا می تواند بهترین چیز بعدی باشد.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد: هالمارک برای تشکر از پرستاران ، حمل کنندگان پست و پزشکان در ایستگاه Pandemic Station روی نقشه های همه گیر آغاز به کار کرد. وینی پارک ، مدیر عامل Paper Source ، تخمین می زند که فقط 10٪ کارت های کریسمس این شرکت موضوعات همه گیر دارند. مورد علاقه او “Santa Claus را زیاد کن” است که در یک گپ ویدیویی با جن ها و بدون شلوار به تصویر کشیده شده است.

خانم پارک گفت: “شوخ طبعی برای ما یک عنصر بزرگ است.” “با کوید ، مانند مراحل غم و اندوه بود. شوخ طبعی احساس مناسب بودن است زیرا مردم مدت طولانی در آن حضور داشته اند. “

بسیاری از سازندگان کارت ها از مارس شروع به تولید کارت های همه گیر کردند و با طولانی شدن ویروس و جدا شدن از آن ، فروش آنها افزایش یافت. با استفاده از Paper Source ، سفارشات انبوه در حال رشد است. خانم پارک گفت: “این تغییر رفتار است.” “بیشتر و بیشتر وقت می کنند تا کارت ارسال کنند و به مردم بگویند” از تو مراقبت کنند. “

ویکتوریا فرگریو ، 29 ساله ، صاحب فروشگاه Etsy در لندن ، در اولین قفل در انگلستان شروع به ساخت کارت های Covid-19 کرد. وی گفت که حدود سه چهارم سفارشات او اکنون سفارشات 10 کارت یا بیشتر از همان کارت است.

وی گفت: “همه گیری قطعاً باعث تمایل افراد به برقراری ارتباط می شود.” “ارسال کارت شخصی تر از ارسال ایمیل یا متن است.”

در اواخر آوریل و اوایل ماه مه ، متخصصان روند هالمارک یک نظرسنجی در مورد ارزش کارت تبریک نسبت به متن یا ایمیل در طی یک بیماری همه گیر انجام دادند. 60 درصد پاسخ دهندگان می گویند کارت ها بزرگتر هستند.

لیندسی روی ، مدیر ارشد بازاریابی هالمارک گفت: “اکنون خود را پس از یک سال طولانی در فصل تعطیلات قرار دهید.” “شما در حال دریافت آن روزهای سرد و تاریک زمستان هستید. مرد ، در مورد نیاز به ارتباطات صحبت کن

برخی از طراحان ، با مشاهده تلفات ناشی از ظهور Covid-19 ، تمایلی به استفاده از همه گیری در کار خود نداشتند. “به خصوص در Etsy ، وقتی مشکلات اجتماعی وجود دارد ، مردم تمایل دارند سریع بر روی آنها بپرند. اما برای من سخت بود. “Dan Deal ، 39 ساله ، که کارت های شراب دست ساز ، علائم و برچسب ها را از طریق شرکت خود Ritzy Rose می سازد ، گفت.

با این حال ، در پایان بهار ، او متوجه شد که تقاضای کارتهای همه گیر وجود دارد و کارتهای روز مادر را با پیامهای Covid-19 درست کرد. فروش آنها بسیار بیشتر از کارتهای روز مادر ۲۰۱۹ وی بود.

به همین دلیل برای تعطیلات او بسیاری از طرحهای استاندارد خود را ماسک زده ، که نشان دهنده حیوانات نوزاد ، فضانوردان و بابا نوئل است. وی گفت ، بسته های 24 کارته بهترین فروش امسال او است.

وی گفت: “همه ما با بزرگنمایی و زمان روی صفحه سوخته ایم.” “قرار دادن چیزی در نامه از هر زمان دیگری مهمتر است.”

ورنا استارلینگ ، 42 ساله ، که کارت های AF صادقانه را اداره می کند ، یک خط صادقانه و اغلب خام از هوستون است ، شروع به ایجاد طرح هایی با موضوع همه گیر برای انعکاس واقعیت خود کرد.

در ماه آوریل ، او ماه عسل را لغو کرد. سپس تعطیلات بین المللی. به زودی او در حال تهیه چک لیست از همه چیزهایی بود که امسال رها کرده بود.

وی گفت: “همه ما مثل همه هستیم ، من نمی توانم منتظر 2021 باشم.” “ما نمی توانیم جشن های سال نو داشته باشیم. من می خواستم کارتی ایجاد کنم که مردم بتوانند ارسال کنند زیرا امسال ممکن است نتوانند در کنار دوستان و خانواده باشند. “

از نظر خانم پارک ، تورم فروش کارت پس از یک سال تفرقه و انزوا دلیل خوش بینی است.

وی گفت: “این نشان می دهد که ما برای این رابطه ارزش قائل هستیم و آن را مسلم نمی دانیم.” “اگر یک پوشش نقره ای است که از این همه گیر خارج می شود ، خوب است.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir