کلابهاوس ، نیویورک تایمز

[ad_1]

مشاغلی که سعی در کسب درآمد از عمارت های پر از نفوذ TikTok دارد با معامله ای غیرمعمول در بازار سهام به بازار عرضه شده است. این یک شرکت بهداشتی سابق چین است و اگر به نظر گیج کننده می رسد ، می توانیم توضیح دهیم.

کارآفرینان در شبکه های اجتماعی به دنبال راهی برای کسب درآمد از ستاره های سیستم عامل های معروف مانند TikTok بودند. از یک طرف غرب گروه هادسون ، شبکه ای از خانه های محتوایی را اداره می کند که بسیاری از جوانان مشهور و تأثیرگذار در آن زندگی می کنند.

خانه هایی مانند این ها به عنوان شرکت های مدیریتی فعالیت می کنند و درصدی از درآمد سازندگان ساکن آنها را می گیرند. اینفلوئنسرها غالباً اجاره پرداخت نمی کنند ، اما برای مارک ها محتوا ایجاد می کنند و محصولات را به عنوان نوعی اجاره در نوع خود تبلیغ می کنند.

ده ها خانه تأثیرگذار در یک سال گذشته به منطقه لس آنجلس رسیده اند و شرکت هایی که آنها را اداره می کنند به دنبال مدل های تجاری پایدار هستند. با این حال ، افشای عمومی یک استراتژی جدید است.

West of Hudson این هفته توسط Tongji Healthcare Group ، یک شرکت مستقر در لاس وگاس خریداری شد که در سال 2006 توسط یک بیمارستان چینی تاسیس شد اما در پایان سال 2019 هیچ دارایی ندارد.

این معامله تصرفی بود که در آن یک شرکت خصوصی (در این مورد West of the Hudson) توسط یک شرکت دولتی (Tongji Healthcare) خریداری شد ، اما در نهایت کنترل شد. معامله روز چهارشنبه پایان یافت.

در پشت صحنه مانور بیشتری وجود داشت. قبل از ادغام ، Tongji خود توسط سرمایه گذاران خریداری شد که غرب هادسون ، یک اپراتور املاک و مستغلات نیوجرسی به نام امیر بن یوهانان و شرکای تجاری خود را کنترل می کنند.

همه اینها می افزاید که شرکت ترکیبی ، که متقاضی تغییر نام آن به Clubhouse Media Group است ، اکنون در بازار به اصطلاح ورق صورتی ، جایی که شرکت های کوچک دولتی و غالباً سوداگرانه تجارت می کنند ، گنجانده شده است. روز جمعه ، سهام Tongji با 2.30 دلار بسته شد ، 38٪ پایین تر از اوج در ماه اوت.

سهام با قیمت های بسیار پایین – معروف به پنی – بسیار بی ثبات هستند. در حالی که سرمایه گذاران پیچیده ممکن است چنین سرمایه گذاری خطرناکی را رد کنند ، سرمایه گذاران بی تجربه ، که بسیاری از آنها در سیستم عامل های تجارت آنلاین مانند Robinhood فعالیت می کنند ، اشتهای آنها و شرکت های دارای روند ضعیف رسانه های اجتماعی را دارند.

خانه های اینفلوئنسر اغلب حول درام می چرخند. بسیاری از آنها تنها چند ماه طول کشید تا درگیری داخلی یا اختلاف بین استعداد و مدیریت منجر به تجزیه آنها شود. (در ماه ژوئیه ، نیویورک تایمز گزارش داد که چندین خانه محتوایی ، از جمله خانه های متعلق به وست هادسون ، در حال خرید در اطراف نمایش های واقعیت هستند ، از درام به عنوان نقطه فروش استفاده می کنند. هیچ یک از آنها فروخته نشده است.)

کلابهاوس ، خانه نفوذ اصلی در قسمت غربی شبکه هادسون ، در ماه مارس توسط آقای بن یوهانان ، کریستین جیانگ و دیزی کیچ ، یک شخص تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی تاسیس شد. اولین مکان آن ، در بورلی هیلز ، به شبکه ای از عمارت های با نفوذ ، از جمله Clubhouse Next ، Clubhouse for the Boys ، Clubhouse Malta و Not a Content House گسترش یافته است.

با این حال ، جذب سرمایه گذاران به بازارهای عمومی ممکن است دشوار باشد.

در شش ماه اول سال ، درآمد هادسون غرب نزدیک به 96000 دلار اما ضرر 983،000 دلار بود. آقای بن یوهانان ، مدیر اجرایی شرکت ، که طبق اعلامیه اخیر اوراق بهادار 62٪ سهام را کنترل می کند ، به او وام کمی بیش از 1 میلیون دلار داده است. بر اساس این برنامه ، همچنین می گوید که این شرکت می تواند نزدیک به 4 میلیون دلار بیشتر از او برداشت کند ، که می گوید ممکن است برای تأمین بودجه عملیات و رشد نیاز به جمع آوری پول در بازارها باشد.

آقای یانگ در مصاحبه ای گفت این شرکت به دنبال افزایش فرصت ها در بازار بدهی و سرمایه است اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

طبق درخواست Tongji ، آقای بن یوهانان West of Hudson Properties را تاسیس کرد ، یک شرکت املاک و مستغلات در نیوجرسی که بیش از 300 میلیون دلار املاک چند خانواده را مالک یا اداره می کند. با توجه به درخواست وی ، وی به عنوان مستاجر دو دارایی اصلی Clubhouse ذکر شده است که می افزاید: “در حالی که آقای بن یوهانان قصد دارد در آینده این اجاره ها را به این شرکت اعطا کند ، این احتمال وجود دارد که آقای بن یوهانان اجازه ندهد این اجاره ها را در آینده نزدیک یا به طور کلی واگذار می کند. “

در تماس با West of Hudson Properties که از آقای بن یوهانان نظر می خواست پاسخ داده نشد. وی علاوه بر مدیر اجرایی ، به عنوان مدیر مالی و مدیر حسابداری Tonji ذکر شده است.

علاوه بر منابع مالی ، اثبات شده است که شرکت های مرتبط با گرایش های رسانه های اجتماعی برای سرمایه گذاران جدید و جوان جذاب هستند. زاک ، یک سرمایه گذار 12 ساله که تاسیس کرده است دنبال کردن در YouTube و Twitter، یکی از بسیاری از جوانان است که به طور عمده با تماشای فیلم در YouTube شروع به معامله سهام کرده است. وی گفت: جوانان در بورس سهام بسیار بیشتری از آنچه مردم فکر می کنند وجود دارد.

او سهام خود را به نام والدینش معامله می کند (آنها استفاده از آن را کنترل می کنند) با استفاده از یک سیستم سرمایه گذاری انگلیسی به نام تجارت 212. او گفت که قبل از تعیین اینکه آیا سرمایه گذاری خوبی است ، باید به صورت های مالی شرکت نگاه کند ، اما می تواند دیگران را ببینید که سن او علاقه مند است.

زاک گفت: “برای اکثر بچه هایی که در بورس سهام سرمایه گذاری می کنند ، تمایل به انواع جدید گرایش ها در رسانه های اجتماعی و شرکت هایی مانند TikTok وجود دارد که می خواهند در چنین مواردی سرمایه گذاری کنند.” وی گفت ، این شركت كه با ستاره های مشهور در رسانه های اجتماعی مرتبط است “100 درصد چیزی است كه آنها به آن علاقه مند می شوند.”

امسال معاملات سهام افزایش یافته است. پس از بسته شدن بیماری های همه گیر کوید در اوایل سال جاری لیگ های ورزشی ، بسیاری از شرط بندی های ورزشی ناامید به بازارهای سهام نقل مکان کردند. این تغییر همزمان با یک حرکت گسترده – در ابتدا پیشگام برنامه تجارت Robinhood – برای کاهش هزینه های معاملاتی بود که باعث تشویق بیشتر سودآوری در سهام ارزان تر شد.

با این حال ، چنین سهام اغلب چشم انداز تجاری ضعیف و تیم های مدیریت ضعیف است. و با کمی معامله یا تجزیه و تحلیل حرفه ای ، قیمت سهام پنی بی ثبات است و از شایعات و گمانه زنی ها در تابلوهای اعلانات آنلاین متغیر است ، و نگرانی کمی در مورد احتمال اصلی درآمد کسب و کار دارد.

براساس اطلاعات بورس اوراق بهادار نیویورک ، در ماه اکتبر ، حدود 23 درصد از سهام معامله شده در بازارهای سهام ایالات متحده زیر 5 دلار قیمت داشتند. در مدت مشابه سال 2019 ، آنها حدود 14 درصد از معاملات را نشان می دهند.



[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir