9 راه برای حمایت از تجارت کوچک

[ad_1]

همیشه مواقعی وجود دارد که به زایمان نیاز دارید. اما در روزهای دیگر ، دو بار در مورد نحوه سفارش غذا برای بردن به خانه فکر کنید. به جای استفاده از یک برنامه تحویل، برای محدود کردن بپرسید: سایت هایی مانند Grubhub و حال بارگذاری می خورد هزینه رستوران اتهام، که در حال حاضر می تواند به کاهش حاشیه نازک. Instacart و Shipt ، دو شرکت ارائه دهنده خرید و حمل و نقل ، از بازرگانانی که از این سایت ها استفاده می کنند نیز هزینه دریافت می کنند.

و گرچه خرید از طریق فروشگاه به اصطلاح دیجیتال در سایتهایی مانند فیس بوک و اینستاگرام آسان است ، اما خرید از طریق برنامه های شخص ثالث معمولاً سود خالص یک معامله گر را کاهش می دهد. (سخنگوی فیس بوک در یک ایمیل گفت: (فیس بوک ، صاحب اینستاگرام ، تا پایان سال از هزینه های فروش چشم پوشی کرده است ، اما در ماه ژانویه این روش را دوباره ارزیابی خواهد کرد.))

با “پسندیدن” سخت افزار ، خشکشویی و سایر فروشگاه های مستقل در اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکدین و توییتر ، به تقویت حضور تجاری خود در شبکه های اجتماعی کمک کنید. نظرات مثبت بنویسید ، سخاوتمندانه عکس های خرید را ارسال کنید و فراموش نکنید که کسب و کار خود را برچسب گذاری کنید. و کمی بیشتر تلاش کنید ، مانند لیست های ایمیل جامعه و گروه های رسانه های اجتماعی مانند Nextdoor.

خانم بروینیگ گفت ، خرده فروشان در مورد فروش درک می کنند ، اما بسیاری از آنها درک نمی کنند که رسانه های اجتماعی نقشی اساسی دارند. او از طریق گروه فیس بوک خود ، تلاش برای “پذیرش فروشگاه” را آغاز کرد ، که در آن ساکنان یک فروشگاه را انتخاب می کنند و متعهد می شوند هفته ای یک بار در آنجا (بدون حداقل هزینه) خرید کنند و تجربیات خود را در فیس بوک ارسال کنند. در طی پنج روز ، خانم برونیگ گفت که 24 فروشگاه Evanston “پذیرفته شده اند”.

با مشارکت در مشاغل کوچک در صورت امکان می توانید تأثیر تلاش های خیرخواهانه را دو برابر کنید. وعده های غذایی را برای کارگران اصلی از رستوران های مستقل سفارش دهید. هنگام خرید دیسک لباس در سایت خرید کنید. و حتی اگر کمی گران باشد ، از بازارهای مواد غذایی محلی خریداری کنید.

سوزانا فیسکه ، مدیر توسعه هوایی WHYY ، یک ایستگاه رادیویی و تلویزیونی عمومی در فیلادلفیا ، ایده دیگری داشت. وی گفت: “شنوندگان ما از فروشگاه مادر و پاپ همسایه که در طی همه گیر شدن با مشکل روبرو است مراقبت می کنند.” این ایستگاه به این دو نفر بیشترین رای را اعطا کرد – داروخانه Horsham Square داروخانه در Horsham ، پنسیلوانیا ، و MYX ، یک شرکت راه اندازی Bryn Mawr ، پنسیلوانیا ، که یک توزیع کننده نوشیدنی سفارشی ایجاد می کند – یک تبلیغ رادیویی به ارزش 3500 دلار. خانم فیسکه افزود ، این تبلیغ همچنین انگیزه کمک به شنوندگان بود ، بیش از 700 شرکت کننده در روز چالش کسب و کار کوچک فراخوانده بودند ، تقریبا سه برابر تعداد معمول.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir