Airbnb با کاهش یک مسافر از یک بیماری همه گیر ، درآمد خود را کاهش می دهد

[ad_1]

انتظار می رود اولین بازی عمومی Airbnb سالها باشد. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو یکی از شناخته شده ترین استارتاپ ها است که از نسلی از شرکت های “اقتصاد مشترک” متولد شده پس از رکود اقتصادی سال 2008 به وجود آمده است. استارتاپ هایی شامل Uber ، DoorDash ، WeWork و Instacart موجی از تلفن های هوشمند را سوار شده اند. ، محاسبات ارزان در ابر و کنسول ها. بودجه سرمایه گذاری خطرناک به آنها اجازه می دهد خصوصی بمانند و سودآوری خود را به تعویق بیندازند.

اگر Airbnb در ماه دسامبر عمومی شود ، این شرکت پیشنهاد خود را قبل از مهلت جبران خسارت تمام کرده است ، که بسیاری از کارکنان آن را تحت تأثیر قرار می دهد. شرکت های نوپایی مانند Airbnb با گزینه های سهام بالقوه سودآور و واحدهای محدود ، کارگران ، به ویژه افرادی که در سال های اولیه به آن می پیوندند ، خسارت می دهند. اما اگر شرکتی برای فروش یا عرضه عمومی خیلی طولانی منتظر بماند ، ممکن است این سرمایه تمام شود و بی فایده شود. اگر Airbnb تا پایان سال علنی شود ، کارکنان آن از دست دادن سهام عظیم سهام که قرار بود در بهار سال آینده منقضی شود اجتناب می کنند.

IPO همچنین می تواند اولین حامیان Airbnb را که برخی از آنها 12 سال قبل سرمایه گذاری کرده اند غنی کند ، در حالی که بنیانگذاران آن را به میلیاردر تبدیل کرده است.

Airbnb بیش از 3 میلیارد دلار بودجه سرمایه گذاری خطرپذیر جمع آوری کرده است. از بزرگترین سهامداران آن می توان به Silver Lake و Sixth Street اشاره کرد که با شروع همه گیری در این شرکت سرمایه گذاری کردند. سکویا سرمایه ، بنیانگذاران صندوق و Accel نیز سهام قابل توجهی دارند.

بنیانگذاران Airbnb – مدیر عامل شرکت برایان سسکی و ناتان بلچرچیک و جو گبیا – هرکدام حدود 15 درصد از سهام کلاس B خود را در اختیار دارند. در اقدامی که در بین شرکت های دره سیلیکون رایج است ، بنیانگذاران کلاس ویژه ای ایجاد کرده اند. سهام برای خودشان ، به آنها 20 رأی در هر سهم و کنترل نامتناسب بر شرکت.

این سه نفر پس از اجاره اتاق یدکی در آپارتمان خود برای کسب درآمد بیشتر ، Airbnb را در سال 2008 تأسیس کردند. این ایده به شرکتی تبدیل شد که از آن زمان تقریباً در هر کشور به هفت میلیون تبلیغ رسیده است.

وب سایت Airbnb به شما کمک کرده است تا دنیای اجاره های کوتاه مدت ، که زمانی به خانه های تعطیلات و سهام مشترک محدود می شود ، وارد آپارتمان های شهر ، کلبه های روستایی ، اتاق خواب های اضافی و خانه های درختی شود ، در حالی که پیام سفر واقعی و “زندگی محلی” را تبلیغ می کند.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir