BuzzFeed هاف پست – نیویورک تایمز را خریداری می کند


BuzzFeed قصد دارد HuffPost را خریداری کند ، این دو شرکت روز پنجشنبه در معامله ای اعلام کردند که به جفت غول رسانه های دیجیتال پیوست که خود را در جستجوی خوانندگان و درآمد پیدا کرده اند زیرا آنها قربانی همان مشکلات قبلی شده اند. بر خصوصیات رسانه های قدیمی تأثیر گذاشت.

HuffPost به عنوان بخشی از معاملات سهام بزرگتر بین Verizon Media ، مالک HuffPost و BuzzFeed ، به بخشی از رقیب سابق خود تبدیل خواهد شد.

جونا پرتی گفت: “ما از همکاری خود با Verizon Media و مزایای متقابل حاصل از سندیکای محتوای موجود در دارایی های دیگر ، همکاری در زمینه محصولات تبلیغاتی نوآورانه و آینده تجارت و استفاده از قدرت و خلاقیت Verizon Media Immersive هیجان زده هستیم.” ، بنیانگذار و مدیر عامل BuzzFeed ، که در رسانه های دیجیتال در HuffPost تحت بنیانگذار آن ، آریانا هافینگتون ، حتی زمانی که سایت Huffington Post نامیده می شد ، راه اندازی شد.

این شرکت ها گفتند که به عنوان بخشی از توافق ، Verizon Media به یک سهامدار اقلیت در BuzzFeed تبدیل خواهد شد.

گورو گوراپان ، مدیر عامل شرکت Verizon Media ، در بیانیه ای گفت: “استراتژی Verizon Media طی دو سال گذشته برای تمرکز بر نقاط قوت اصلی ما – تبلیغات ، بازاریابی ، محتوا و اشتراک ها” تکامل یافته است. “ما یک اکوسیستم قدرتمند ایجاد کرده ایم که در یک شبکه قابل اعتماد ساخته شده و تجربه کاملی را برای مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان فراهم می کند. مشارکت با BuzzFeed ضمن تسریع در تحول و رشد ، نقشه راه ما را تکمیل می کند. “

این یک داستان در حال تکامل است. برای به روزرسانی دوباره بررسی کنید.


منبع: aseman-kharash.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>