Roblox ، با هدف IPO ، درآمد و ضررهای رو به رشد را نشان می دهد.

[ad_1]

Roblox ، یک سایت و برنامه بازی که مورد توجه بسیاری از نوجوانان قرار گرفت ، روز پنجشنبه در بروشوری فاش کرد که تعداد کاربران و درآمد آن در طی شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است ، اما ضررهای آن عمیق تر شده است.

روبلاکس گفت که در 9 ماه اول سال 2020 به طور متوسط ​​31.1 میلیون کاربر فعال در روز است که 82 درصد بیشتر از سال قبل است زیرا مردم به دلیل همه گیری در هنگام اقامت در داخل بازی های ویدئویی سر می زدند. این کمک کرد تا درآمد Roblox افزایش یابد که در 9 ماهه نخست سال 589 میلیون دلار رسید که 68 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

با این حال شرکت ضرر کرد. ضرر خالص آن در 9 ماهه سال 2020 203 میلیون دلار بود که بیش از چهار برابر 46 میلیون دلار از دست رفته در مدت مشابه سال قبل بود. Roblox همچنین هشدار داد که بعید است با کاهش بیماری همه گیر رشد مشابهی داشته باشد و هشدار داد که این جهش “تقریباً به طور قطع نشان دهنده نتایج مالی و عملیاتی ما در آینده نیست”.

در یک نامه نامه ، دیوید باسوتسکی ، بنیانگذار Roblox و در حال حاضر مدیر عامل آن ، نوشت: “چشم انداز اولیه ما برای ایجاد Roblox به یک بستر برای تجربه مشترک اکنون راه را برای یک گروه جدید هدایت می کند که ما آن را تجربه همکاری انسانی می نامیم.” وی افزود: “چشم انداز ما زیرا آینده سیستم عامل ما هرگز واقع بینانه تر و قابل دستیابی نبوده است. “

این نوجوان 14 ساله به جریان سایر شرکتهای نوپای فناوری که به بازارهای عمومی منتقل می شوند می پیوندد ، در حالی که بورس همچنان آشفته است و باعث رکود اقتصادی ناشی از همه گیری می شود. فقط در 10 روز گذشته ، شرکت تحویل DoorDash ، سایت اجاره خانه Airbnb و شرکت خدمات مالی آنلاین Affirm از پیشنهاد اولیه عمومی خود رونمایی کرده اند. بسیاری از این شرکت ها نیز ضرر می کنند.

به گزارش رنسانس سرمایه ، تاکنون امسال 41 شرکت فناوری در ایالات متحده عمومی شده اند و 17.7 میلیارد دلار سرمایه جمع کرده اند.

Roblox ، مستقر در سان ماتئو ، کالیفرنیا ، در سال 2006 توسط اریک کاسل و آقای Baszucki تاسیس شد. (آقای کسل در سال 2013 بر اثر سرطان درگذشت) این شرکت 335 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است. در آخرین بودجه خود در ماه فوریه ، 150 میلیون دلار به خزانه خود اضافه کرد و ارزش آن 4 میلیارد دلار بود.

این پلتفرم که بسیار مورد توجه کودکان ، به ویژه کودکان 9 تا 12 سال است ، قبل از همه گیری در حال رشد بود ، اما پس از ایجاد سفارشات پناهگاه در محل ، رشد آن زیاد شد. میلیون ها بازی بی نظیر در جهان های مختلف ، از جزایر گرمسیری گرفته تا قلعه های خالی از سکنه ، انجام دهید. بازیکنان پول واقعی را برای یک عضویت برتر و همچنین اقلام و لباس آواتار خود را پرداخت می کنند.

توسعه دهندگانی که برای Roblox بازی ایجاد می کنند ، اغلب خود نوجوانان یا جوانان هستند. کسانی که محبوب ترین بازی های Roblox را خلق می کنند می توانند شش رقم حقوق بگیرند.

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir