SUV-ification از همه چیز از مارک های کلاسیک انگلیس ناشی می شود

[ad_1]

هنگامی که از آنها خواسته می شود یک اتومبیل بریتانیایی را تصور کنند ، اکثر مردم تصور می کنند که یک MG یا Triumph رودستر یا یک سدان با شکوه جگوار یا رولزرویس وجود دارد. اما با SUV ، وانت و وانت که اکنون تقریباً سه چهارم فروش وسایل نقلیه جدید در ایالات متحده را تشکیل می دهد ، تولیدکنندگان در انگلیس – برخی آشنا و برخی غیر منتظره – بازار را دنبال می کنند.

استون مارتین ، تولید کننده اتومبیل های اسپرت ، به تازگی حمل اولین خودروی اسپرت DBX خود را به مشتریان آمریکایی آغاز کرده است. بنتلی ، معروف به لوکس بودن رقیق ، به تازگی نسخه ای به شدت طراحی شده از SUV خود ، بنتایگا را منتشر کرده است. و تولید کننده اصلی SUV در انگلیس ، لندرور ، صفحه محکم Defender خود را که نزدیک به 25 سال در این بازار وجود ندارد ، دوباره معرفی کرد.

جای تعجب نیست که این وسایل نقلیه در ایالات متحده توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند. آدریان هولمارک مدیرعامل بنتلی گفت علاقه به بنتایگا ، اندازه گیری شده در “بازدید از وب سایت و پیکربندی ها و آسانسور دستی برای اطلاعات بیشتر ، حدود چهار برابر آنچه ما شاهد بودیم” در هنگام عرضه سدان Flying Spur در ژانویه بود. . او معتقد است که فروش بنتایگا با “سه اتومبیل ترکیبی دیگر” ما مطابقت دارد – حداکثر 5،000 در سال.

به همین ترتیب ، اد موران ، رئیس جمهور موقت استون مارتین آمریکا ، انتظار دارد DBX تولید جهانی این برند را دو برابر کند.

آقای موران گفت: “بیشتر مشتریان ما از قبل یک SUV دارند.” “و من فکر می کنم ما در بخش SUV لوکس ، برای رقبای خود که یک SUV دارند ، دیده ایم که چقدر نمونه کارها را تشکیل می دهد. ما شاهد همبستگی با DBX از نظر نقشی هستیم که در مارک استون بازی می کند. “

در حالی که لندرور در حال حاضر نیمی از کالاهای ورزشی لوکس تولید می کند ، جو ابرهاردت ، مدیر اجرایی جگوار لندرور در آمریکای شمالی ، انتظار دارد که ایالات متحده “بزرگترین بازار جهان برای Defender” باشد ، با فروش “در حدود حجم مورد انتظار Range Rover یا Range Rover Sport. “با هم ، این وسایل نقلیه نیمی از تولید مارک در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

پشت فرمان ، این وسایل نقلیه ماموریت های خود را انجام می دهند. استون که قیمت پایه آن با چند لته شروع می شود ، با خجالتی 193000 دلار ، با موتور 4.0 لیتری V-8 توئین توربو و 542 اسب بخار ، اسپرت ترین است. گرچه وزن آن تقریباً 5000 پوند است ، اما جاده های عقب تقریباً به اندازه یک ماشین اسپرت Vantage یا DB11 چابک هستند ، هرچند ترس کمی از شن و ماسه دارد.

متأسفانه ، سیستم سرگرمی و سرگرمی – مانند موتور از مرسدس بنز ، که 5 درصد سهام استون مارتین را در اختیار دارد ، خریداری شده است – نسل های گذشته است و اکنون منسوخ شده است. خوشبختانه Apple CarPlay و Android Auto که ویژگی های گوشی شما را بر روی صفحه نمایش خودرو منعکس می کند ، ناکافی بودن سیستم سرگرمی و اطلاعات را جبران می کند و شکل جذاب و بخشهای سخاوتمندانه سیمان چرمی DBX جذاب است.

اگرچه لوکس تر و از نظر فنی پیشرفته تر است – با سرگرمی و سرگرمی پیشرفته ، V-8 توربوی 4.0 لیتری V-8 با 542 اسب بخار قدرت ، یک کابین جذاب پوشیده از چوب منحنی و فلز برش و یک پیشرانه قدرتمند چهار چرخ متحرک – Bentayga 177،000 دلاری به راحتی می تواند تپه های شنی را اداره کند و مانند یک طاق در بزرگراه خود است. سبک بیرونی ناخوشایند آن دوام بی حد و حصر و درخشش درخشان را مخلوط می کند ، اما از آنجا که ترازوها را یک چهارم تن بیشتر از استون متمایل می کند ، بیشتر یک غلتک ترمه است.

Defender 110 با قیمت 51،925 دلار ماجراجوی بی باک است. روی یک پلت فرم کاملاً جدید مجهز شده و دارای یک توربوشارژر ۲ لیتری توربوشارژر ۲ لیتری ۲۹۶ اسب بخاری یا توربوشارژر توربوشارژر ۳۹۵ اسب بخار و توربوشارژ شش برقی خطی ۳.۰ لیتری است ، اشتهای قبلی سدیم خود را برای گل و لای باقی می گذارد ، اما می فرستد میراث کشاورزی این کامیون ، ارائه یک تجربه جاده لوکس.

در حالی که هر یک از این وسایل نقلیه از موقعیت عالی برخوردار هستند و آمریکایی ها همچنان به سمت SUV ها سرازیر می شوند ، برخی از نیروها با موفقیت آنها مخالف هستند. مارک های قدیمی مانند فراری ، کادیلاک ، لینکلن و حتی جیپ نیز وارد بازار شش رقمی SUV می شوند. بسیاری از وسایل نقلیه برقی نوپا مانند بولینگر ، ریویان و پینین فارینا قصد دارند SUV های باتری مجهز به همان اندازه گران قیمت را به بازار عرضه کنند.

این وسایل نقلیه می توانند فروش سایر پیشنهادات را در ترکیب محدود تولیدکنندگان خود بدزدند. و به نظر می رسد که یک ارتباط داخلی بین یک برند گران قیمت و ماهیت سودمندانه SUV وجود دارد

الكساندر ادواردز ، رئیس تحقیق و پژوهش در زمینه اتومبیلرانی Strategic Vision هشدار داد: “هیچ ظرفیت بی نهایت وجود ندارد.”

آقای ادواردز گفت: بخش فوق العاده لوکس SUV می تواند گسترش محدودی را انتظار داشته باشد ، فقط به این دلیل که حدود 30 درصد آنها وسایل نقلیه ای خواهند بود که “جایگزین خرید نمی شوند ، بلکه فقط به ناوگان مردم اضافه می شوند.” اما او پیشنهاد کرد که 40 درصد اضافی از این خریدها می تواند توسط افرادی که از ماشین دور می شوند و به طور بالقوه از فروش Aston Vantage و DB11 و Bentley Continental and Flying Spur تغذیه می کنند ، انجام شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بیش از 20 درصد خریداران Defender از سایر محصولات لندرور تأمین می شود ، اما اظهار داشت: “کالاسازی” برای خریداران اولیه بسیار رایج است.

جالب است که آقای ادواردز پیش بینی کرد که در کل 30 درصد فروش شامل “تغییر” مصرف کنندگان از SUV لوکس به فوق لوکس باشد.

آقای ادواردز بین خریداران SUV لوکس و خریداران اتومبیل های اسپرت از همین مارک ها تمایز هوشمندانه ای قائل شد.

“هرکسی که بات موبایل رانندگی کند می تواند بتمن باشد. بنابراین وقتی سوار این وسیله نقلیه می شوم ، می توانم به آن تصویر خارق العاده تبدیل شوم. ” “در حالی که برای مرد SUV ، ماشین ایده آل من به عنوان راهی است که خودم را می بینم ، و من فقط آن را به جهانیان ارائه می دهم. من ممکن است بتمن نباشم ، اما فردی پیچیده و باهوش هستم که زندگی سالم و فعالی را دنبال می کنم. “

بعلاوه ، به نظر می رسد این وسایل نقلیه به جای کاهش جذابیت تولید کننده خودرو ، آن را گسترش می دهند. تحقیقات آقای ادواردز نشان می دهد که تولید SUV از مصرف کنندگان برای درک نیازهای آنها قدردانی می کند.

“این می گوید ما فقط یک طاقچه کوچک نیستیم. ما چیزی هستیم که کاری انجام می دهیم. “

اگرچه همه این تولیدکنندگان قصد دارند به زودی هیبریداسیون الکتریکی سبک را روشن کنند و به طور مبهم به آینده برق دارتر متعهد بمانند ، اما به نظر نمی رسد عجله کنند موتورهای احتراق داخلی را کنار بگذارند. فقط بنتلی برای این مهلت غیرقابل الزام تعیین کرده است – بنابراین 10 سال ، در سال 2030.

آقای هالمارک گفت: “تا آنجا که من می دانم ، ما فروش تسلا را از دست نمی دهیم.” “تسلا سگ بزرگی در حیاط است ، اما شما نمی توانید آنها را اتومبیل های لوکس بنامید در مقایسه با نحوه تحویل ما. آنها به دلیل تکنولوژی بالا ماشین های گران قیمتی هستند. اما مردم به جای Bentayga ، تسلا مدل X را خریداری نمی کنند. خرید متقابل نیست “

بنابراین ، یا شاید بخصوص ، در این اوقات نامشخص ، SUV های فوق لوکس خریداران مطرحی را به خود جلب می کنند.

آقای موران گفت: “بخش زیادی از مردم هنوز در خانه کار می کنند ، بنابراین توانایی سوار شدن به ماشین شما و کمی فرار از آن بسیار ارزشمندتر شده است.” “و من فکر نمی کنم این به زودی از بین برود.” احساسی که در بطری های سال جاری بوجود آمده است ، مردم به دنبال راه هایی برای فرار اندکی هستند و سوار شدن به ماشین شما بهترین راه برای انجام این کار است. “

[ad_2]

منبع: aseman-kharash.ir